Jump to content

Create a Quest by Format GameForge.cat


Recommended Posts

Hello  Dear  Metin2Dev Community i Want a Little Help Please

 

 

I Have This Quest

 

quest new_quest_lv80 begin     
    state start begin 
        when login or levelup with pc.level >= 80 begin
            local v = find_npc_by_vnum(20023) 
            if 0 != v then 
            target.vid("__TARGET__", v, "Soon") 
            end  
        end 
 
        when __TARGET__.target.click or 20023.chat."Ateþ ve Buz" with pc.get_level() >= 80 begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Mascara de Madeira Negra") 
say("Você só vir para a direita! Ouvi dizer que você") 
say("algum tempo na Gruta de Exile ter ficado atrás?") 
say("Oradan dönen biriyle ilk kez karþýlaþýyorum.") 
say("Ýtiraf etmeliyim ki meraklandým...")
wait()
say("Senin için bir görevim var, ama biraz zor. Ancak,") 
say("senin gibi bir adam bunun üstesinden gelebilir.") 
say("Bu Karamsar Ahþap Maskeyi al ve Doyyumhwan") 
say("bölgesine git. Orada Alev Hayaletlerini bul.") 
say("Onlarý tanýyor olmalýsýn - tamamen alevle kaplý ")
say("küresel yaratýklar.") 
say("Eðer onlardan birini öldürürsen, maske harekete") 
say("geçecek ve küllere dönüþecek. Ýlk seferde")
say("olmazsa, cesaretini kaybetme.")
say("Daha sonra külleri bana getir.")
wait()
say("Eðer daða gideceksen, bana 10 adet Buz Parçasý ")
say("getir. Onlara çok ihtiyacým var.")
say("Yetiler genelde yanlarýnda Buz Parçasý taþýr!")
say("Öyleyse ne bekliyorsun?")
pc.give_item2("30183", 1) 
set_state(kill)
return             
        end 
    end
 
    state kill begin
        when letter begin
if pc.count_item("30183") > 0 then
            send_letter("Ateþ ve Buz")
else
send_letter("Karamsar Ahþap Maske")
end
        end
 
        when button or info begin 
say_title("Ateþ ve Buz") 
say("Soon bana þu görevi verdi...")
if pc.count_item("30146") < 10 and pc.count_item("30184") < 1 then
say("Ýhtiyacým olan:")
say_reward(""..10-pc.count_item("30146").." x")
say_item_vnum(30146)
say_reward("1 x")
say_item_vnum(30184)
elseif pc.count_item("30146") >= 10 and pc.count_item("30184") < 1 then
say("Buz Parçalarýný buldum.")
say("Ýhtiyacým olan:")
say_reward("1 x")
say_item_vnum(30184)
elseif pc.count_item("30146") < 10 and pc.count_item("30184") >= 1 then
say("Ýhtiyacým olan:")
say_reward(""..10-pc.count_item("30146").." x")
say_item_vnum(30146)
say("Karamsar Ahþap Maske, Efsunlu Küllere dönüþtü.")
elseif pc.count_item("30146") >= 10 and pc.count_item("30184") >= 1 then
say("Buz Parçalarýný buldum.")
say("Karamsar Ahþap Maske, Efsunlu Küllere dönüþtü.")
end
if pc.count_item("30183") < 1 and pc.count_item("30184") < 1 then
say_reward("Yanýmda")
say_item_vnum(30183)
say_reward("taþýmalýyým. Soon'a göre Alev Hayaletleri")
say_reward("öldürdüðümde maske Efsunlu Küllere dönüþecek.")
end
end
 
when kill begin 
if npc.get_race() == 2202 and pc.count_item("30183") > 0 then 
        local n = number(1,500) 
            if n <= 15 then
            pc.remove_item("30183",1) 
            pc.give_item2("30184",1)        
            end
end
        end
 
when kill begin 
if npc.get_race() == 1106 then
        local nn = number(1,200) 
            if nn <= 15 then 
            pc.give_item2("30146",1)
end
end
end
 
when 20023.chat."Karamsar Ahþap Maske" with pc.get_level() >= 80 begin
if pc.count_item("30146") < 10 or pc.count_item("30184") < 1 then
say("Efsunlu Küller ya da Buz Parçalarý sende deðil.")
return
else
say("Þimdi sadece Efsunlu Küllere ve Buz Parçalarýna")
say("ihtiyacým var. Harika, biraz bekle...")
wait()
say("Ýþe yaradý! Eski yazýda anlatýlanlar doðruymuþ!")
say("Bana getirdiðin eþyalarla Siyah Buz ürettim.")
say("Ýlkine baðlý olarak senden ikinci bir isteðim")
say("var. Bunu da tamamlarsan, sana tüm birikimlerimi")
say("vereceðim!")
say("Siyah Buzu Sürgün Maðarasýna götür ve Karanlýk")
say("Tapýnakta kurban et.")
pc.remove_item("30184",pc.count_item("30184"))
pc.remove_item("30146",pc.count_item("30146"))
pc.give_item2("30185",1)
set_state(gototapinak)
end
end
    end
 
 
state gototapinak begin 
        when letter begin 
        local v = find_npc_by_vnum(30123) 
            if v != 0 then  
            target.vid("__TARGET3__", v, "tapinak") 
            end
        end
 
        when 30123.chat."Siyah Buzu Kurban Et!" with pc.count_item("30185") >= 1 begin  
        target.delete("__TARGET3__")
say_title("Karanlýk Tapýnak") 
say("Sunaða vardýðýnda çevrene bir karanlýk") 
say("yayýlýyor. Karanlýkta sahipsiz sesler sana")
say("sonsuz ýzdýraplarýný fýsýldýyorlar.")
say("Burasý gerçekten lanetli bir yer. Siyah Buzu")
say("gerçekten kurban etmek istiyor musun?")
local s = select("Evet! En kötü ne olabilir ki?","Hayýr, bu iþ gözyaþýyla bitebilir!")
if s == 1 then
say("Hala doðru yapýp yapmadýðýmdan emin deðilim -")
say("maðarada bir þey kurban etmek... Eminim Ejderha")
say("Tanrý bunu onaylamaz. Keþke geri alabilseydim.")
            pc.remove_item("30185",pc.count_item("30185"))
            set_state(backtosoon)
return
elseif s == 2 then
say("Sanýrým en doðrusu buydu. Þimdi bu Siyah")
say("buzu denize atýp ondan kurtulmalýyým.")
set_state(go_to_deniz)
return
end
end
end
 
state go_to_deniz begin
when letter begin
if pc.get_empire() == 1 then
target.pos("p1", 790, 642, 1, "Siyah Buz ")
elseif pc.get_empire() == 2 then
target.pos("p1", 230, 1091, 21, "Siyah Buz ")
elseif pc.get_empire() == 3 then
target.pos("p1", 850, 298, 41, "Siyah Buz ")
end
send_letter("Siyah Buz")
end
 
when button or info begin
say_title("Siyah Buz")
say("Siyah Buzu denize at.")
end
 
when p1.target.arrive begin
        target.delete("p1")
local at = select("Siyah Buz'u denize at!","Vazgeç ")
if at == 2 then
return
else
say("Maðaranýn içinde bir þeyleri kurban etmek")
say("gerçekten de çýlgýnca bir fikirdi. En iyisi")
say("Soon'a hiç bir þey olmamýþ gibi davranmak.")
pc.setqf("lanetsiz",1)
pc.remove_item("30185",pc.count_item("30185"))
set_state(backtosoon)
return
end
end
end
 
state backtosoon begin 
when letter begin 
        send_letter("Soon'a geri dön.")   
            local v = find_npc_by_vnum(20023) 
            if 0 != v then  
            target.vid("__TARGET4__", v, "Soon") 
            end 
        end
 
        when button or info begin  
say_title("Karanlýk Tapýnak") 
say("Soon'a geri dönüp ödülümü almalýyým.")
        end
 
        when __TARGET4__.target.click begin
        target.delete("__TARGET4__")
say_title("Karanlýk Tapýnak") 
say("Harika! Ýþte ödülün.")
pc.give_exp2(120000000) 
        pc.change_money(3000000)
if pc.getqf("lanetsiz") == 0 then
set_state(lanetlendin)
else
pc.delqf("lanetsiz")
set_state(complete)
end
        end
end
 
state lanetlendin begin
when letter begin
q.set_title("Ýlginç Canavarlar") 
q.start()
end
 
when button or info begin
say_title("Ýlginç Canavarlar")
say("Ülkenin bazý kesimlerinde ilginç canavarlarýn")
say("görüldüðünü duydum.")
say("Umarým Siyah Buzu Sürgün Maðarasýnda kurban etmem")
say("gerçeðiyle ilgili yapýlacak bir þey yoktur.")
end
end
 
state complete begin
end
end
 
 
 
 
 
 
But  I have a translate lua  who has this quest in this format.
 
gameforge.new_quest_lv80 = {}
gameforge.new_quest_lv80._010_target = "Soon "
gameforge.new_quest_lv80._020_set_title = "Die düstere Holzmaske "
gameforge.new_quest_lv80._030_say = "Du kommst gerade recht! Ich habe gehört, dass du[ENTER]vor einiger Zeit in der Grotte der Verbannung[ENTER]gewesen bist? "
 
 
I Want to creat this quest with this format to work with  translate.lua.
 
 
Waiting Reply
 
Regards
 
 
 
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

Announcements



×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use / Privacy Policy / Guidelines / We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.