Jump to content

Problem with mob_proto


Recommended Posts

I am using 34k clean sg files.

I use default .txt files

 

db:

SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (30130, "¶}¶۱", "Gravestone", 1, 5, 0, 1,
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (30301, "÷dѤن", "Vein of Soul Crystal Ore",
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33001, "ٰȨСG Șѱ", "Adventurer's Skull", 
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33002, "Ali Baba", "Ali Baba", 1, 5, 0, 1, 0, 
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33003, "Homeless Beggar", "Homeless Beggar", 1
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33004, "Homeless Beggar", "Homeless Beggar", 1
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33005, "Homeless Beggar", "Homeless Beggar", 1
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33006, "Homeless Beggar", "Homeless Beggar", 1
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33007, "Homeless Beggar", "Homeless Beggar", 1
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (33008, "ȣښٓخ e޾", "Jack Pumpkin", 1, 5, 
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34001, "ےܧv", "Fire Phoenix", 1, 5, 0, 1, 0
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34002, "߆Ң ݸ؏", "Baby Reindeer", 1, 5, 0, 
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34003, "۹߰ےܧv", "Ice Phoenix", 1, 5, 0, 1
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34004, "DŽȲ", "Baby Gahnasel", 1, 5, 0, 1, 0,
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34005, "߆Ң |Щ࠸", "Porky", 1, 5, 0, 1, 0, 
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34006, "߆Ң |Щ׻", "Rufus", 1, 5, 0, 1, 0, 
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34007, "߆Ң |Щȣ", "Khan", 1, 5, 0, 1, 0, 0
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34008, "߆Ң |ЩܧZ", "Leonidas", 1, 5, 0, 1
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34009, "DŽȲ", "Baby Gahnasel", 1, 5, 0, 1, 0,
SYSERR: Nov  5 00:57:15 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (34010, "ũخݺضݺ߆Ң ݸ؏", "Bambi", 1, 5, 0
SYSERR: Nov  5 00:57:16 :: DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Table 'account.block_exception' doesn't exist

 

My mob_proto structure:

-- ----------------------------
-- Table structure for `mob_proto`
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `mob_proto`;
CREATE TABLE `mob_proto` (
`vnum`  int(11) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`name`  varchar(24) CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci NOT NULL DEFAULT 'Noname' ,
`locale_name`  varbinary(24) NOT NULL DEFAULT 'Noname                  ' ,
`rank`  tinyint(2) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`type`  tinyint(2) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`battle_type`  tinyint(1) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`level`  smallint(3) NOT NULL DEFAULT 1 ,
`size`  enum('SMALL','MEDIUM','BIG') CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci NULL DEFAULT 'SMALL' ,
`ai_flag`  set('AGGR','NOMOVE','COWARD','NOATTSHINSU','NOATTCHUNJO','NOATTJINNO','ATTMOB','BERSERK','STONESKIN','GODSPEED','DEATHBLOW','REVIVE') CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci NULL DEFAULT NULL ,
`mount_capacity`  tinyint(2) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`setRaceFlag`  set('ANIMAL','UNDEAD','DEVIL','HUMAN','ORC','MILGYO','INSECT','FIRE','ICE','DESERT') CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci NOT NULL DEFAULT '' ,
`setImmuneFlag`  set('STUN','SLOW','FALL','CURSE','POISON','TERROR') CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci NOT NULL DEFAULT '' ,
`empire`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`folder`  varchar(100) CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci NOT NULL DEFAULT '' ,
`on_click`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`st`  smallint(5) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`dx`  smallint(5) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`ht`  smallint(5) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`iq`  smallint(5) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`damage_min`  smallint(5) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`damage_max`  smallint(5) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`max_hp`  int(10) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`regen_cycle`  tinyint(3) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`regen_percent`  tinyint(3) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`gold_min`  int(11) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`gold_max`  int(11) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`exp`  int(10) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`def`  smallint(5) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`attack_speed`  smallint(6) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 100 ,
`move_speed`  smallint(6) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 100 ,
`aggressive_hp_pct`  tinyint(3) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`aggressive_sight`  smallint(10) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`attack_range`  smallint(5) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`drop_item`  int(10) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resurrection_vnum`  int(10) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`enchant_curse`  tinyint(4) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`enchant_slow`  tinyint(4) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`enchant_poison`  tinyint(4) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`enchant_stun`  tinyint(3) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`enchant_critical`  tinyint(3) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`enchant_penetrate`  tinyint(3) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resist_sword`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resist_twohand`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resist_dagger`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resist_bell`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resist_fan`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resist_bow`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resist_fire`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resist_elect`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resist_magic`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resist_wind`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`resist_poison`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`dam_multiply`  float NULL DEFAULT NULL ,
`summon`  int(11) NULL DEFAULT NULL ,
`drain_sp`  int(11) NULL DEFAULT NULL ,
`mob_color`  int(10) UNSIGNED NULL DEFAULT NULL ,
`polymorph_item`  int(10) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 ,
`skill_level0`  tinyint(3) UNSIGNED NULL DEFAULT NULL ,
`skill_vnum0`  int(10) UNSIGNED NULL DEFAULT NULL ,
`skill_level1`  tinyint(3) UNSIGNED NULL DEFAULT NULL ,
`skill_vnum1`  int(10) UNSIGNED NULL DEFAULT NULL ,
`skill_level2`  tinyint(3) UNSIGNED NULL DEFAULT NULL ,
`skill_vnum2`  int(10) UNSIGNED NULL DEFAULT NULL ,
`skill_level3`  tinyint(3) UNSIGNED NULL DEFAULT NULL ,
`skill_vnum3`  int(10) UNSIGNED NULL DEFAULT NULL ,
`skill_level4`  tinyint(3) UNSIGNED NULL DEFAULT NULL ,
`skill_vnum4`  int(10) UNSIGNED NULL DEFAULT NULL ,
`sp_berserk`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`sp_stoneskin`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`sp_godspeed`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`sp_deathblow`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
`sp_revive`  tinyint(4) NOT NULL DEFAULT 0 ,
PRIMARY KEY (`vnum`)
)
ENGINE=MyISAM
DEFAULT CHARACTER SET=latin1 COLLATE=latin1_swedish_ci

;

My mob proto txt file:

http://www.speedyshare.com/mMFRn/mob-proto.txt

Please, I need help I've been trying to sort this out for the whole day ;D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

Announcements



  • Similar Content

  • Activity

    1. 4

      Feeding game source to LLM

    2. 0

      Quest 6/7 Problem

    3. 5

      Effect weapons

    4. 0

      [C++] Fix Core Downer Using Negative Number in GM Codes

    5. 3

      Crystal Metinstone

    6. 4

      Feeding game source to LLM

    7. 113

      Ulthar SF V2 (TMP4 Base)

    8. 4

      Feeding game source to LLM

  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use / Privacy Policy / Guidelines / We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.