lovekilz 95 Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 This quest was made by when the only server that got it was karma2. Anyways it got leaked so i might release it full. It works on any game versions. Regens , group and quest in attachment. The only problem is , it`s in romanian language, but in 15 min u can translate it. ----------------------------------------------- ------------ #Dark @ http://darkdev.eu -------- ----------------------------------------------- quest snowdungeon begin state start begin -- Statuia leu inghetat sohan when 20397.chat."Test nivel 9" with pc.is_gm() begin d.setf("actual_round",9) timer("nextlevel",5) return end -- end statuia leu inghetat sohan -- Statuia leu inghetat sohan when 20397.chat."Turnul lui Nemeres" with pc.get_map_index() == 61 begin say_gold("Statuia Leului de gheata") say_white("Fortele raului se prezinta in multe forme.") say("Puterile sale distrugatoare cresc pe zi ce trece.") say("Regatele incep sa se destrame. Cine este in stare") say("sa se impotriveasca?") say("Ultima noastra speranta ramane in oameni simpli !") say_reward("Esti pregatit sa il infrunti ?") if select("Da!","Nu") == 1 then if pc.get_level() >= 100 then pc.warp(520800,182000) else syschat("Nu esti destul de puternic. Revino cand ajungi la nivelul 100.") end else syschat("Revino cand esti pregatit") end end -- end statuia leu inghetat sohan -- Statuia leu inghetat when 20397.chat."Turnul lui Nemeres" with pc.get_map_index() == 240 begin say_gold("Statuia Leului de gheata") say_white("Fortele raului se prezinta in multe forme.") say("Puterile sale distrugatoare cresc din ce in ce mai mult.") say("Regatele incep sa se destrame. Cine este in stare sa se impotriveasca?") say("Ultima noastra speranta ramane in oameni simpli !") if pc.get_level() >= 100 then if party.is_party() or pc.is_gm() then if party.is_leader() or pc.is_gm() then if pc.count_item(71122) > 0 or pc.is_gm() then say_reward("Esti pregatit sa il infrunti ?") if select("Da!","Nu") == 1 then pc.remove_item(71122,1) d.join(240) end else say_reward("Ai nevoie de itemul!") say_item_vnum(71122) end else say_reward("Trebuie sa fi tu liderul grupului!") end else say_reward("Trebuie sa faci parte dintr-un grup!") end else say_reward("Trebuie sa ai nivelul 100 !") end end -- end statuia leu inghetat -- Statuia leu inghetat 222222222222222 when 20397.chat."Lacasul lui Nemeres" with d.getf("actual_round") == 9 begin if party.is_leader() or pc.is_gm() then say_gold("Statuia Leului de gheata") say_white("A fost foarte greu dar in final") say("am ajuns la sursa raului.") say("Maleficul Nemeres te asteapta !") say_reward("Esti pregatit sa il infrunti ?") if select("Da!","Nu") == 1 then if d.getf("used_statue", 0) then d.setf("used_statue", 1) syschat("In urmatoarele 10 secunde vei fi teleportat impreuna cu grupa ta !") timer("nextlevel",10) end end end end -- end statuia leu inghetat 222222222222222 -- func start when login with pc.get_map_index() >= 2400000 and pc.get_map_index() <= 2405000 begin d.notice("[Turnul lui Nemeres]A inceput batalia.") d.notice("[Turnul lui Nemeres]Curata camera pentru a putea avansa ! Mult succes.") if party.is_party() then if party.is_leader() then snowdungeon.start() end else if pc.is_gm() then snowdungeon.start() end end end -- FUNCTII ------ when 20398.take begin if d.getf("actual_round") == 5 then if item.get_vnum() == 30332 then ---------------------------------- local sequence = {{1,2,3,4,5,5},{4,3,2,1,5,5},{4,5,3,1,2,2},{5,3,4,2,1,1},{5,1,3,4,2,2}} if snowdungeon.GetPillarID() == sequence[d.getf("sequence")][d.getf("box_opened")] then pc.remove_item(item.get_vnum(),1) npc.purge() d.setf("box_opened", d.getf("box_opened")+1) if d.getf("box_opened") == 6 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Sigiliile au fost deschise") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Vei urca la nivelul 6") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) else d.notice("[Turnul lui Nemeres]Mai ai "..6-d.getf("box_opened").." sigili de deschis!") end elseif snowdungeon.GetPillarID() == false then syschat("Dute mai aproape si trage cheia !") elseif snowdungeon.GetPillarID() != sequence[d.getf("sequence")][d.getf("box_opened")] then pc.remove_item(item.get_vnum(),1) syschat("[Turnul lui Nemeres]Nu ai pus cheia pe sigiliul corect, cauta altul !") end ---------------------------------- end end end when 30331.use begin if d.getf("actual_round") == 2 then if pc.get_job() == 3 or pc.get_job() == 7 then if number(1,8) == 5 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai avut noroc. Cheia a fost perfecta.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Imediat vei fi dus la urmatorul nivel.") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) else syschat("[Turnul lui Nemeres] Cheia nu a fost destul de puternica si sa spart.") syschat("[Turnul lui Nemeres] Incearca din nou.") pc.remove_item(30331,1) end else syschat("Doar un saman curajos poate folosi aceasta cheie.") end end end when 30333.use begin if pc.get_job() == 3 or pc.get_job() == 7 or pc.get_job() == 1 or pc.get_job() == 5 then if d.getf("actual_round") == 8 then if number(1,8) == 5 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai avut noroc. Cheia a fost perfecta.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Imediat vei fi dus la urmatorul nivel.") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) else d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cheia nu a fost destul de puternica si sa spart.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Incearca din nou.") pc.remove_item(30333,1) end else syschat("Doar un saman sau un ninja curajos poate folosi aceasta cheie.") end end end when kill with pc.get_map_index() >= 2400000 and pc.get_map_index() <= 2405000 begin if d.getf("actual_round") == 6 and npc.get_race() == 8058 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitari , ai distrus sursa puterilor lui Nemeres") d.notice("[Turnul lui Nemeres] In cateva momente vei urca la nivelul 7.") timer("nextlevel",10) end if d.getf("actual_round") == 7 and npc.get_race() == 6151 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitari , uciderea lui Szel te-a adus cu un pas mai") d.notice("[Turnul lui Nemeres] aproare de batalian cu Nemeres") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) end if d.getf("actual_round") == 9 and npc.get_race() == 20399 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ultimul pilon din defensiva lui Nemeres a fost daramat") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Sufletul leului de gheata a aparut.") snowdungeon.purge() d.spawn_mob(20397, 848, 669) end if d.getf("actual_round") == 10 and npc.get_race() == 6191 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitari lai invins pe Nemeres !") notice_all("Cu o ultimã suflare de sperantã liderul "..pc.get_name().."") notice_all("Urmat de rãzboinici lui de încredere, au reusit sã-l învingã pe temutul Nemeres.") d.setf("actual_round","0") ------------------ local time = get_time() d.setqf2("snowdungeon","daily_nemeres_last_kill", time) d.setqf2("snowdungeon","daily_nemeres", 1) ------------------ d.clear_regen() d.kill_all() d.spawn_mob(9012, 928, 338) timer("exit_snow", 60) d.notice("In 60 de secunde veti fi teleportati afara.") end if d.getf("actual_round") == 1 then d.setf("kill_count_sd1",d.getf("kill_count_sd1") +1) if d.getf("kill_count_sd1") == d.getf("sd_kill_to_next") then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai terminat primul nivel.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] In cateva momente vei urca la nivelul 2.") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) end elseif d.getf("actual_round") == 2 then if number(1,20) == 11 then game.drop_item_with_ownership(30331,1) end elseif d.getf("actual_round") == 3 then d.setf("kill_count_sd3",d.getf("kill_count_sd3") +1) if d.getf("kill_count_sd3") == d.getf("sd3_kill_to_next") then snowdungeon.purge() d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai terminat al 3lea nivel.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] In cateva momente vei urca la nivelul 4.") timer("nextlevel",10) end elseif d.getf("actual_round") == 4 then d.setf("kill_count_sd4",d.getf("kill_count_sd4") +1) if d.getf("kill_count_sd4") == d.getf("sd4_kill_to_next") then snowdungeon.purge() d.notice("[Turnul lui Nemeres] Al doilea val a fost nimicit.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] In cateva momente vei urca la nivelul 5.") timer("nextlevel",10) end elseif d.getf("actual_round") == 5 then if number(1,25) == 19 then game.drop_item_with_ownership(30332,1) end elseif d.getf("actual_round") == 6 then d.setf("kill_count_sd6",d.getf("kill_count_sd6") +1) if d.getf("kill_count_sd6") == d.getf("sd6_kill_to_next") then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ce se intampla ? Se zareste ceva albastru pe cer !?") snowdungeon.purge() timer("level7metin",5) end elseif d.getf("actual_round") == 8 then if number(1,25) == 11 then game.drop_item_with_ownership(30333,1) end end end ------ when level7metin.timer begin if d.getf("actual_round") == 6 then d.spawn_mob(8058, 743, 495) end end when nextlevel.timer begin if d.getf("actual_round") == 1 then -- NIVEL 2 d.jump_all(5120+421,1536+264) d.setf("actual_round",2) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_2.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 2") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cauta Cheia pentru a putea avansa la urmatorul nivel.") elseif d.getf("actual_round") == 2 then -- NIVEL 3 d.jump_all(5120+761,1536+268) d.setf("actual_round",3) d.setf("kill_count_sd3","0") d.setf("sd3_kill_to_next","300") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250 d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_3.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 3") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ucide armata lui Nemeres pentru a putea avansa.") elseif d.getf("actual_round") == 3 then -- NIVEL 4 d.jump_all(5120+174,1536+526) d.setf("actual_round",4) d.setf("kill_count_sd4","0") d.setf("sd4_kill_to_next","300") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250 d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_4.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 4 ! Un alt val din armata lui Nemeres ataca pe neasteptate.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Distrugei pe toti pentru a putea avansa.") elseif d.getf("actual_round") == 4 then -- NIVEL 5 d.jump_all(5120+421,1536+533) d.setf("actual_round",5) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_5.txt") ------------- local sequence = {{1,2,3,4,5},{4,3,2,1,5},{4,5,3,1,2},{5,3,4,2,1},{5,1,3,4,2}} local n = number(1,5) local coords = {{391,490},{451,490},{463,455},{380,456},{420,422}} for i = 1, 5 do d.spawn_mob(20398, coords[i][1],coords[i][2]) end d.setf("box_opened", 1) d.setf("sequence",n) ----------- d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 5") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Trecerea este sigilata de gheata.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Deschide sigiliile pentru a putea avansa.") elseif d.getf("actual_round") == 5 then -- NIVEL 6 d.jump_all(5120+746,1536+536) d.setf("actual_round",6) d.setf("kill_count_sd6","0") d.setf("sd6_kill_to_next","200") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250 d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_6.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 6") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Trupele lu Nemeres au inceput sa se destrame") elseif d.getf("actual_round") == 6 then -- NIVEL 7 d.jump_all(5120+304,1536+719) d.setf("actual_round",7) d.regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_7.txt") d.spawn_mob(6109, 326, 657) d.spawn_mob(6109, 302, 635) d.spawn_mob(6151, 282, 662) elseif d.getf("actual_round") == 7 then -- NIVEL 8 d.jump_all(5120+569,1536+642) d.setf("actual_round",8) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_8.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 8") elseif d.getf("actual_round") == 8 then -- NIVEL 9 d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 9") d.jump_all(5120+848,1536+689) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_9.txt") d.setf("actual_round",9) d.spawn_mob(20399, 849, 659) elseif d.getf("actual_round") == 9 then -- NIVEL 10 BOSS ROOM d.setf("used_statue", 0) d.spawn_mob(6191, 927, 323) d.jump_all(5120+928,1536+390) d.setf("actual_round",10) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_10.txt") end snowdungeon.NoticeTime() end function start() d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_1.txt") d.setf("actual_round",1) d.setf("time", get_time()+60*60*1) d.setf("sd_kill_to_next",300) --------------------------------------------------- DE MODIFICAT LA FINAL in 300 d.setf("kill_count_sd1",0) server_timer("snowdungeontime",3600,pc.get_map_index()) --server_loop_timer("snowdungeontimenotice",300) snowdungeon.NoticeTime() end when snowdungeontimenotice.server_timer begin if pc.get_map_index()<= 2405000 then snowdungeon.NoticeTime() end end function GetPillarID() if pc.get_local_x() >= 391 - 5 and pc.get_local_x() <= 391 + 5 and pc.get_local_y() >= 490 - 5 and pc.get_local_y() <= 490 + 5 then return 1 elseif pc.get_local_x() >= 451 - 5 and pc.get_local_x() <= 451 + 5 and pc.get_local_y() >= 490 - 5 and pc.get_local_y() <= 490 + 5 then return 2 elseif pc.get_local_x() >= 463 - 5 and pc.get_local_x() <= 463 + 5 and pc.get_local_y() >= 455 - 5 and pc.get_local_y() <= 455 + 5 then return 3 elseif pc.get_local_x() >= 380 - 5 and pc.get_local_x() <= 380 + 5 and pc.get_local_y() >= 456 - 5 and pc.get_local_y() <= 456 + 5 then return 4 elseif pc.get_local_x() >= 420 - 5 and pc.get_local_x() <= 420 + 5 and pc.get_local_y() >= 422 - 5 and pc.get_local_y() <= 422 + 5 then return 5 else return false end end when snowdungeontime.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("Ai la dispozitie!") d.exit_all() end end when exit_snow.timer begin d.exit_all() end function NoticeTime() local secondsLeft = (d.getf("time") - get_time()) local minutesLeft = math.ceil(secondsLeft / 60) d.notice("[Turnul lui Nemeres]Timp Ramas: "..minutesLeft.." Minute!") end function purge() d.kill_all() d.clear_regen() end -- FINAL DE QUEST end end MOB PROTO ( For shaman only damage) 20397 "Statuia Leului Inghetat" "KING" "NPC" "MELEE" 70 "NOMOVE" 0 "STUN,SLOW,CURSE,TERROR" 0 2 0 0 0 0 0 0 3954 3 1 0 0 1686 79 100 100 0 2000 150 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 20398 "Sigiliul Nordului" "KING" "NPC" "MELEE" 70 "NOMOVE" 0 "STUN,SLOW,CURSE,TERROR" 0 2 0 0 0 0 0 0 3954 3 1 0 0 1686 79 100 100 0 2000 150 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 20399 "Pilonul Dragonului Nordi" "KING" "STONE" "MELEE" 100 "NOMOVE,STONESKIN" 0 "STUN,SLOW,FALL,CURSE,POISON,TERROR" 0 0 0 0 100 0 0 0 650000 5 1 430560 1356264 153 100 34373 34373 0 2000 150 0 0 0 0 0 0 0 0 100 100 100 0 0 100 100 100 100 100 100 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8058 "Metin de Gheata" "BOSS" "STONE" "MAGIC" 105 "AGGR,BERSERK" 0 "ICE" "STUN,SLOW,FALL,CURSE,POISON,TERROR" 0 0 95 127 63 31 171 256 39253 5 7 105300 221256 29151 142 110 110 100 2000 100 0 0 0 0 0 10 10 16 127 127 127 0 0 127 127 127 127 127 127 "1.68" 0 15 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 0 ITEM PROTO 30331 "Cheie Inghetata" "ITEM_UNIQUE" "UNIQUE_NONE" 1 "NONE" "NONE" "NONE" "NONE" 0 0 0 0 0 "LIMIT_NONE" 0 "LIMIT_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 300 0 0 0 0 0 0 0 0 30332 "Steaua Nordului" "ITEM_QUEST" "MATERIAL_LEATHER" 1 "NONE" "ITEM_STACKABLE" "NONE" "NONE" 0 0 0 0 0 "LIMIT_NONE" 0 "LIMIT_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 30333 "Cheie de Gheata" "ITEM_QUEST" "MATERIAL_LEATHER" 1 "NONE" "ITEM_STACKABLE" "NONE" "NONE" 0 0 0 0 0 "LIMIT_NONE" 0 "LIMIT_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 Snow.zip 1 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chun-Chun 60 Posted July 7, 2014 Share Posted July 7, 2014 You are not allowed to post something into another language than english. And this quest has alredy been posted by Risan (the creator of the quest ) in another thread. All you did was copying it and translate it into romanian. So, yeah, your post is preaty much useless. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovekilz 95 Posted July 7, 2014 Author Share Posted July 7, 2014 check the damn quest dude ffs, ure embarasing urself, it has nothing to do with risan quest, risan quest has a total different structure and it uses new functions, mine is universal for all game files. And the author of this quest is 100% me. And for someone it`s usefull, just couple mins of translate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chun-Chun 60 Posted July 7, 2014 Share Posted July 7, 2014 check the damn quest dude ffs, ure embarasing urself, it has nothing to do with risan quest, risan quest has a total different structure and it uses new functions, mine is universal for all game files. And the author of this quest is 100% me. And for someone it`s usefull, just couple mins of translate. Pft, chill out. My bad than. ) Still, you are not allowed to post content in another language unless it's acompanied by an english version. Read the rulles. *when posting content in a foreign language, it must be accompanied by an English version. -- Rumor Source: http://metin2dev.org.../8-board-rules/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night 366 Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 as they said + next time you post it make a spoiler like this 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
revengertmt 50 Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 This quest was made by when the only server that got it was karma2. Anyways it got leaked so i might release it full. It works on any game versions. Regens , group and quest in attachment. The only problem is , it`s in romanian language, but in 15 min u can translate it. ----------------------------------------------- ------------ #Dark @ http://darkdev.eu -------- ----------------------------------------------- quest snowdungeon begin state start begin -- Statuia leu inghetat sohan when 20397.chat."Test nivel 9" with pc.is_gm() begin d.setf("actual_round",9) timer("nextlevel",5) return end -- end statuia leu inghetat sohan -- Statuia leu inghetat sohan when 20397.chat."Turnul lui Nemeres" with pc.get_map_index() == 61 begin say_gold("Statuia Leului de gheata") say_white("Fortele raului se prezinta in multe forme.") say("Puterile sale distrugatoare cresc pe zi ce trece.") say("Regatele incep sa se destrame. Cine este in stare") say("sa se impotriveasca?") say("Ultima noastra speranta ramane in oameni simpli !") say_reward("Esti pregatit sa il infrunti ?") if select("Da!","Nu") == 1 then if pc.get_level() >= 100 then pc.warp(520800,182000) else syschat("Nu esti destul de puternic. Revino cand ajungi la nivelul 100.") end else syschat("Revino cand esti pregatit") end end -- end statuia leu inghetat sohan -- Statuia leu inghetat when 20397.chat."Turnul lui Nemeres" with pc.get_map_index() == 240 begin say_gold("Statuia Leului de gheata") say_white("Fortele raului se prezinta in multe forme.") say("Puterile sale distrugatoare cresc din ce in ce mai mult.") say("Regatele incep sa se destrame. Cine este in stare sa se impotriveasca?") say("Ultima noastra speranta ramane in oameni simpli !") if pc.get_level() >= 100 then if party.is_party() or pc.is_gm() then if party.is_leader() or pc.is_gm() then if pc.count_item(71122) > 0 or pc.is_gm() then say_reward("Esti pregatit sa il infrunti ?") if select("Da!","Nu") == 1 then pc.remove_item(71122,1) d.join(240) end else say_reward("Ai nevoie de itemul!") say_item_vnum(71122) end else say_reward("Trebuie sa fi tu liderul grupului!") end else say_reward("Trebuie sa faci parte dintr-un grup!") end else say_reward("Trebuie sa ai nivelul 100 !") end end -- end statuia leu inghetat -- Statuia leu inghetat 222222222222222 when 20397.chat."Lacasul lui Nemeres" with d.getf("actual_round") == 9 begin if party.is_leader() or pc.is_gm() then say_gold("Statuia Leului de gheata") say_white("A fost foarte greu dar in final") say("am ajuns la sursa raului.") say("Maleficul Nemeres te asteapta !") say_reward("Esti pregatit sa il infrunti ?") if select("Da!","Nu") == 1 then if d.getf("used_statue", 0) then d.setf("used_statue", 1) syschat("In urmatoarele 10 secunde vei fi teleportat impreuna cu grupa ta !") timer("nextlevel",10) end end end end -- end statuia leu inghetat 222222222222222 -- func start when login with pc.get_map_index() >= 2400000 and pc.get_map_index() <= 2405000 begin d.notice("[Turnul lui Nemeres]A inceput batalia.") d.notice("[Turnul lui Nemeres]Curata camera pentru a putea avansa ! Mult succes.") if party.is_party() then if party.is_leader() then snowdungeon.start() end else if pc.is_gm() then snowdungeon.start() end end end -- FUNCTII ------ when 20398.take begin if d.getf("actual_round") == 5 then if item.get_vnum() == 30332 then ---------------------------------- local sequence = {{1,2,3,4,5,5},{4,3,2,1,5,5},{4,5,3,1,2,2},{5,3,4,2,1,1},{5,1,3,4,2,2}} if snowdungeon.GetPillarID() == sequence[d.getf("sequence")][d.getf("box_opened")] then pc.remove_item(item.get_vnum(),1) npc.purge() d.setf("box_opened", d.getf("box_opened")+1) if d.getf("box_opened") == 6 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Sigiliile au fost deschise") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Vei urca la nivelul 6") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) else d.notice("[Turnul lui Nemeres]Mai ai "..6-d.getf("box_opened").." sigili de deschis!") end elseif snowdungeon.GetPillarID() == false then syschat("Dute mai aproape si trage cheia !") elseif snowdungeon.GetPillarID() != sequence[d.getf("sequence")][d.getf("box_opened")] then pc.remove_item(item.get_vnum(),1) syschat("[Turnul lui Nemeres]Nu ai pus cheia pe sigiliul corect, cauta altul !") end ---------------------------------- end end end when 30331.use begin if d.getf("actual_round") == 2 then if pc.get_job() == 3 or pc.get_job() == 7 then if number(1,8) == 5 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai avut noroc. Cheia a fost perfecta.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Imediat vei fi dus la urmatorul nivel.") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) else syschat("[Turnul lui Nemeres] Cheia nu a fost destul de puternica si sa spart.") syschat("[Turnul lui Nemeres] Incearca din nou.") pc.remove_item(30331,1) end else syschat("Doar un saman curajos poate folosi aceasta cheie.") end end end when 30333.use begin if pc.get_job() == 3 or pc.get_job() == 7 or pc.get_job() == 1 or pc.get_job() == 5 then if d.getf("actual_round") == 8 then if number(1,8) == 5 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai avut noroc. Cheia a fost perfecta.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Imediat vei fi dus la urmatorul nivel.") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) else d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cheia nu a fost destul de puternica si sa spart.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Incearca din nou.") pc.remove_item(30333,1) end else syschat("Doar un saman sau un ninja curajos poate folosi aceasta cheie.") end end end when kill with pc.get_map_index() >= 2400000 and pc.get_map_index() <= 2405000 begin if d.getf("actual_round") == 6 and npc.get_race() == 8058 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitari , ai distrus sursa puterilor lui Nemeres") d.notice("[Turnul lui Nemeres] In cateva momente vei urca la nivelul 7.") timer("nextlevel",10) end if d.getf("actual_round") == 7 and npc.get_race() == 6151 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitari , uciderea lui Szel te-a adus cu un pas mai") d.notice("[Turnul lui Nemeres] aproare de batalian cu Nemeres") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) end if d.getf("actual_round") == 9 and npc.get_race() == 20399 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ultimul pilon din defensiva lui Nemeres a fost daramat") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Sufletul leului de gheata a aparut.") snowdungeon.purge() d.spawn_mob(20397, 848, 669) end if d.getf("actual_round") == 10 and npc.get_race() == 6191 then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Felicitari lai invins pe Nemeres !") notice_all("Cu o ultimã suflare de sperantã liderul "..pc.get_name().."") notice_all("Urmat de rãzboinici lui de încredere, au reusit sã-l învingã pe temutul Nemeres.") d.setf("actual_round","0") ------------------ local time = get_time() d.setqf2("snowdungeon","daily_nemeres_last_kill", time) d.setqf2("snowdungeon","daily_nemeres", 1) ------------------ d.clear_regen() d.kill_all() d.spawn_mob(9012, 928, 338) timer("exit_snow", 60) d.notice("In 60 de secunde veti fi teleportati afara.") end if d.getf("actual_round") == 1 then d.setf("kill_count_sd1",d.getf("kill_count_sd1") +1) if d.getf("kill_count_sd1") == d.getf("sd_kill_to_next") then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai terminat primul nivel.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] In cateva momente vei urca la nivelul 2.") snowdungeon.purge() timer("nextlevel",10) end elseif d.getf("actual_round") == 2 then if number(1,20) == 11 then game.drop_item_with_ownership(30331,1) end elseif d.getf("actual_round") == 3 then d.setf("kill_count_sd3",d.getf("kill_count_sd3") +1) if d.getf("kill_count_sd3") == d.getf("sd3_kill_to_next") then snowdungeon.purge() d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai terminat al 3lea nivel.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] In cateva momente vei urca la nivelul 4.") timer("nextlevel",10) end elseif d.getf("actual_round") == 4 then d.setf("kill_count_sd4",d.getf("kill_count_sd4") +1) if d.getf("kill_count_sd4") == d.getf("sd4_kill_to_next") then snowdungeon.purge() d.notice("[Turnul lui Nemeres] Al doilea val a fost nimicit.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] In cateva momente vei urca la nivelul 5.") timer("nextlevel",10) end elseif d.getf("actual_round") == 5 then if number(1,25) == 19 then game.drop_item_with_ownership(30332,1) end elseif d.getf("actual_round") == 6 then d.setf("kill_count_sd6",d.getf("kill_count_sd6") +1) if d.getf("kill_count_sd6") == d.getf("sd6_kill_to_next") then d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ce se intampla ? Se zareste ceva albastru pe cer !?") snowdungeon.purge() timer("level7metin",5) end elseif d.getf("actual_round") == 8 then if number(1,25) == 11 then game.drop_item_with_ownership(30333,1) end end end ------ when level7metin.timer begin if d.getf("actual_round") == 6 then d.spawn_mob(8058, 743, 495) end end when nextlevel.timer begin if d.getf("actual_round") == 1 then -- NIVEL 2 d.jump_all(5120+421,1536+264) d.setf("actual_round",2) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_2.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 2") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Cauta Cheia pentru a putea avansa la urmatorul nivel.") elseif d.getf("actual_round") == 2 then -- NIVEL 3 d.jump_all(5120+761,1536+268) d.setf("actual_round",3) d.setf("kill_count_sd3","0") d.setf("sd3_kill_to_next","300") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250 d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_3.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 3") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ucide armata lui Nemeres pentru a putea avansa.") elseif d.getf("actual_round") == 3 then -- NIVEL 4 d.jump_all(5120+174,1536+526) d.setf("actual_round",4) d.setf("kill_count_sd4","0") d.setf("sd4_kill_to_next","300") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250 d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_4.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 4 ! Un alt val din armata lui Nemeres ataca pe neasteptate.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Distrugei pe toti pentru a putea avansa.") elseif d.getf("actual_round") == 4 then -- NIVEL 5 d.jump_all(5120+421,1536+533) d.setf("actual_round",5) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_5.txt") ------------- local sequence = {{1,2,3,4,5},{4,3,2,1,5},{4,5,3,1,2},{5,3,4,2,1},{5,1,3,4,2}} local n = number(1,5) local coords = {{391,490},{451,490},{463,455},{380,456},{420,422}} for i = 1, 5 do d.spawn_mob(20398, coords[i][1],coords[i][2]) end d.setf("box_opened", 1) d.setf("sequence",n) ----------- d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 5") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Trecerea este sigilata de gheata.") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Deschide sigiliile pentru a putea avansa.") elseif d.getf("actual_round") == 5 then -- NIVEL 6 d.jump_all(5120+746,1536+536) d.setf("actual_round",6) d.setf("kill_count_sd6","0") d.setf("sd6_kill_to_next","200") -- NUMARUL DE MOBI PANA LA URMATORUL NIVEL DE MODIFICAT in 250 d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_6.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 6") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Trupele lu Nemeres au inceput sa se destrame") elseif d.getf("actual_round") == 6 then -- NIVEL 7 d.jump_all(5120+304,1536+719) d.setf("actual_round",7) d.regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_7.txt") d.spawn_mob(6109, 326, 657) d.spawn_mob(6109, 302, 635) d.spawn_mob(6151, 282, 662) elseif d.getf("actual_round") == 7 then -- NIVEL 8 d.jump_all(5120+569,1536+642) d.setf("actual_round",8) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_8.txt") d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 8") elseif d.getf("actual_round") == 8 then -- NIVEL 9 d.notice("[Turnul lui Nemeres] Ai ajuns la nivelul 9") d.jump_all(5120+848,1536+689) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_9.txt") d.setf("actual_round",9) d.spawn_mob(20399, 849, 659) elseif d.getf("actual_round") == 9 then -- NIVEL 10 BOSS ROOM d.setf("used_statue", 0) d.spawn_mob(6191, 927, 323) d.jump_all(5120+928,1536+390) d.setf("actual_round",10) d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_10.txt") end snowdungeon.NoticeTime() end function start() d.set_regen_file("data/dungeon/snowdungeon/nivel_1.txt") d.setf("actual_round",1) d.setf("time", get_time()+60*60*1) d.setf("sd_kill_to_next",300) --------------------------------------------------- DE MODIFICAT LA FINAL in 300 d.setf("kill_count_sd1",0) server_timer("snowdungeontime",3600,pc.get_map_index()) --server_loop_timer("snowdungeontimenotice",300) snowdungeon.NoticeTime() end when snowdungeontimenotice.server_timer begin if pc.get_map_index()<= 2405000 then snowdungeon.NoticeTime() end end function GetPillarID() if pc.get_local_x() >= 391 - 5 and pc.get_local_x() <= 391 + 5 and pc.get_local_y() >= 490 - 5 and pc.get_local_y() <= 490 + 5 then return 1 elseif pc.get_local_x() >= 451 - 5 and pc.get_local_x() <= 451 + 5 and pc.get_local_y() >= 490 - 5 and pc.get_local_y() <= 490 + 5 then return 2 elseif pc.get_local_x() >= 463 - 5 and pc.get_local_x() <= 463 + 5 and pc.get_local_y() >= 455 - 5 and pc.get_local_y() <= 455 + 5 then return 3 elseif pc.get_local_x() >= 380 - 5 and pc.get_local_x() <= 380 + 5 and pc.get_local_y() >= 456 - 5 and pc.get_local_y() <= 456 + 5 then return 4 elseif pc.get_local_x() >= 420 - 5 and pc.get_local_x() <= 420 + 5 and pc.get_local_y() >= 422 - 5 and pc.get_local_y() <= 422 + 5 then return 5 else return false end end when snowdungeontime.server_timer begin if d.select(get_server_timer_arg()) then d.notice("Ai la dispozitie!") d.exit_all() end end when exit_snow.timer begin d.exit_all() end function NoticeTime() local secondsLeft = (d.getf("time") - get_time()) local minutesLeft = math.ceil(secondsLeft / 60) d.notice("[Turnul lui Nemeres]Timp Ramas: "..minutesLeft.." Minute!") end function purge() d.kill_all() d.clear_regen() end -- FINAL DE QUEST end end why not put the source where you got resources??? I'll tell you!are taken from my ServerFiles phemios.net! http://www.freakplay.net/threads/mega-release-sf-phemios-net.4545/#post-18276 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovekilz 95 Posted July 9, 2014 Author Share Posted July 9, 2014 It`s my frekin quest u noob, they are stolen files from my metin2ap, u dunno how to write this quest event if it hits u in the head. http://www.freakplay.net/threads/release-turnul-lui-nemeres-full-quest.4678/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Risan 115 Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 And Damage on Metinstone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovekilz 95 Posted July 9, 2014 Author Share Posted July 9, 2014 Done, check first post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shang 368 Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Are you realy sure that works on any game? on 2089m or 34083 works? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovekilz 95 Posted July 9, 2014 Author Share Posted July 9, 2014 yes, i have it live on 2089. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosmin2389 0 Posted March 11, 2020 Share Posted March 11, 2020 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premium Syreldar 1872 Posted March 11, 2020 Premium Share Posted March 11, 2020 I think I got an aneurysm from reading this, why would you push a 6 years old topic? 2 "Nothing's free in this life. Ignorant people have an obligation to make up for their ignorance by paying those who help them. Either you got the brains or cash, if you lack both you're useless." Syreldar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premium tierrilopes 452 Posted March 12, 2020 Premium Share Posted March 12, 2020 Because maybe he only found it now. Though he could had just add a reaction indeed. But this is the internet, its normal people find stuff years after being posted and that some even have some doubts on those stuff. Not everyone was here at the time stuff got posted. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Management AZICKO 7329 Posted May 4, 2020 Management Share Posted May 4, 2020 The archive is corrupt Scamming ? Reselling ? metin2.download | metin2.dev | fr.metin2.dev | metin2dev.org | metin2.top | top-metin2.org Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now