Jump to content

Some Quests - Daily | Sub | Story


asterix2

Recommended Posts

M2 Download Center

This is the hidden content, please
( Internal )

Daily quest

Spoiler

quest Daily_quest begin
    state start begin
        when login or enter with pc.get_level() >= 165 begin
            if pc.getqf("napi") <= get_time() then
                set_state(information)
            elseif pc.getqf("napi") == 0 then
                set_state(information)
            end
        end
    end
    
    state information begin
        when letter begin
            -- kijelölöm az npc-t, aki a kuldit adja
            local v = find_npc_by_vnum(20236)
            if v!= 0 then
                target.vid("__TARGET__", v, "Yilan Kalp Görevi!")
            end
        end
        
        when letter begin
            send_letter("Yilan Kalp Görevi!")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Yilan Kalp Görevi!")
            say("")        
            say("Eczaci seni ariyor")
            say("ve sanirim yardimina ihtiyaci var")
            say("Eger onunla ilgilenirsen mutesekkir olacaktir.")
            say("Kuçuk haritadan Eczaciyi,")
            say("bulabilirsin!")
            say("")
        end
        
        when __TARGET__.target.click or 20236.chat."Yilan Kalp Görevi!" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say("Hosgeldin  Maceraci!")
            say("")
            say("Seni burda görmesi harika!")
            say("Birbirimizi çok iyi tanimiyoruz")
            say("fakat senden bisey istemeliyim")
            say("20 adet Yilan kalbine ihtiyacim var")
            
            say("")
            wait()
            say("")
            say("Kahraman askerimiz öluyor ve ona")
            say("sagdece Yilan Kalbi yardim edebilir.")
            say("Görevi tamamlarsanda senin ödulun.")
            say("Tam olarak......")
            say("60.000.000 EXP.")
            say("")
            wait("")
            say("")
            say("Sanirim ödulunde senin için önemi buyuk")
            say("ve açiklamama gerek yoktur!")
            say("")
            say("Görevi kabul edecekmisin?")
            say("")
            local s=select("Evet", "Hayir")
            if s==1 then
                say("Nihayetinde 20 Adet su iteme ihtiyacim var!")
                say("")
                say_item_vnum(40126)
                say("")
                set_state(action)
            else
                say("Özur dilerim, Sanirim baskasi yardim edebilir!")
                say("")
                return
            end
        end
    end
    
    state action begin
        when 2682.kill begin
            local s = number(1,200)
            if s <=2 and pc.count_item(40126)<20 then
                pc.give_item2(40126)
            end
        end
        
        when letter begin
            send_letter("Yilan Kalp Görevi!")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Yilan Kalp Görevi!")
            say("")
            say("Eczaci sana bir görev verdi")
            say("ve görevin tam 20 adet Yilan kalbi")
            say("Bulmak, haydi ise koyulalim!")
            say("")
            say_item_vnum(40126)
            say("")
        end
        
        when 20236.chat."Yilan Kalbi Görevi !" begin
            if pc.count_item(40126) >=20 then
                say("Sagol, Yurekli savasçi!")
                say("Ýste sana vaad ettigim ödul")
                say("60.000.000 EXP!")
                say("")
                pc.remove_item(40126, 20)
                pc.give_exp2(60000000)
                clear_letter()
                --set_state(__COMPLETE)
                if pc.is_gm() then
                    pc.setqf("napi", get_time() + 10)
                else
                    pc.setqf("napi", get_time()+24*60*60)
                end
                restart_quest()
            else
                say("Acele et zaman doluyor!!")
                say("Ne aradigini biliyorsun degilmi:")
                say_item_vnum(40126)
                say("")
                return
            end
            --pc.setqf("napi", get_time()+24*60*60);
        end
    end
    --state __COMPLETE begin
    --end
end
 

 

story quest

Spoiler

quest haha begin

    state start begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >= 140 and pc.get_map_index() == 179
        begin
            set_state(information)
        end
    end
    
    state information begin
        when letter begin
            local v = find_npc_by_vnum(20237) 
            if v != 0 then
                target.vid("__TARGET__", v, "Germund'un ayakkabilari!")
            end
        end
        
        when letter begin
            send_letter("Germund'un ayakkabilari!")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Germund'un ayakkabilari!")
            say("")        
            say("Sakatlanan Germunda bak,")
            say("seni ariyor ama bulamadi!")
            say("Kuçuk haritada bakip onu bulabilirsin.") 
            say("")
        end
            
        when __TARGET__.target.click or 20237.chat."Germund'un ayakkabilari" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title("Hosgeldin Maceraci!")
            say("")
            say("Ben Germund, Aravonuria nin Prensi.")
            say("Öluyorum! Kraliçe Naga için")
            say("sefer duzenliyordum,")
            say("ama örumcek zindanlarinda kayboldum!")
            say("Örumcekler beni yenip esir aldilar.")
            say("Benim asilce ölmeme  yardim edermisin")
            say("")
            wait()
            say("Savas boyunca, Bir çok ekipmaninim kayboldu")
            say("Lutfen onlari bana geri getir.")
            say("")
            local s= select("Yardim edecegim!", "Sana yardim edemem!")
            if s==1 then
                say("Kraliçe örumcek ile karsilastim,")
                say("at the beginning of the Dungeon.")
                say("They are aggressive hunter spiders,")
                say("one of them ripped off my shoes")
                say("with his scissors. Go, look for these spiders")
                say("and kill as many as")
                say("you can and get back")
                say("my shoes.")
                say("Please, bring them back!")
                say("You will receive +5% chance to block") 
                say("physical attacks in exchange.")
                say("Go!")
                say("")
                set_state(action)
            elseif s==2 then
                say("Are you afraid? You are pathetic!")
                say("Leave the Dungeon,") 
                say("only the braves can enter into this place!")
                say("")
            end
        end
    end
    
    state action begin
        when letter begin
            send_letter("Germund's Shoes")
        end
        
        when button or info begin
            say("Prince Germund gave that task")
            say("that bring back")
            say("his shoes from the Mutant")
            say("Sabre Spiders!")
            say("")
        end
        
        when 7045.kill begin
            local r=number(1,1000)
            if r<=1 and pc.count_item(40173) == 0 then
                pc.give_item2(40173, 1)    
                set_state(reward)
            end
        end
        
        when 20237.chat."Germund'un ayakkabilari" begin
            say("Please, complete the mission!")
            say("You can not refuse a dying man's last wish!")
            say("I will give reward too!")
            say("")
        end
    end
    
    state reward begin
        when letter begin
            send_letter("Germund'un ayakkabilari")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Germund'un ayakkabilari")
            say("")
            say("Go back to Germund,")
            say("you will receive reward!")
            say("")
        end
            
            when 20237.chat."Germund'un ayakkabilari" begin
                if pc.count_item(40173)==1 then
                    say("Thank you, my death will be worthy of noble man!")
                    say("Your reward is +5% chance")
                    say("to block physical attacks.")
                    say("")
                    pc.remove_item(40173, 1)
                    affect.add_collect(apply.BLOCK, 5, 60*60*24*365*60) -- +5% esély testi támadás blokkolására 60 évre
                    clear_letter()
                    set_state(__COMPLETE)
                    set_quest_state("haha2","run")
                end
            end
        end
    state __COMPLETE begin
    end
        
end
 

Spoiler

quest haha2 begin
    state start begin
    end
    
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >= 149 and pc.get_map_index() == 179 begin
            set_state(information)
        end
    end
    
    state information begin
        when letter begin
            local v= find_npc_by_vnum(20237) 
            if v != 0 then
                target.vid("__TARGET__", v, "Germund'un kasklarý!")
            end
        end
        
        when letter begin
            send_letter("Germund'un kasklarý!")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Hoţgeldin Maceracý!")
            say("")        
            say("Sakatlanan Germunda bak,")
            say("seni ariyor ama bulamadi!")
            say("Kuçuk haritada bakip onu bulabilirsin.") 
            say("")
        end
            
            
        when __TARGET__.target.click or 20237.chat."Germund'un kasklarý!" begin
            target.delete("__TARGET__")
            local s= select ("Sana tekrar yardým edeceđim!", "Off iţine bak!")
            if s==1 then
                say("Tođuz Kuyruk Örümceđi mađaranýn derinliklerinde")
                say("bulabilirsin.")
                say("Onlar tam kafa avcýlarýdýr. Çok saldýrgan")
                say("olduklarýný biliyorum fakat düţüncesizlik,")
                say("edip kaskýmý  almalarýna aman verdim")
                say("onlarda kaskýmý aldýlar.")
                say("Onlarý öldürüp Kaskýmý tekrar bana")
                say("getirirsen sana +3500 HP vercem.")
                say("Hadi! Ţimdi git!")
                set_state(action)
            elseif s==2 then
                say("Korktunmu? Çok zayýfsýn!")
                say("Sađdece gözü kara yürekli savaţçýlar")
                say("bu mađaralara girebilir! Uzaklaţ!")
                say("")
            end
        end
    end
    
    state action begin
        when letter begin
            send_letter("Germund'un Kaský!")
        end
        
        when button or info begin
            say("Prens Germund sana bir görev verdi")
            say("Görev mađaralarda kaybettiđi kaskýný")
            say("Topuz Kuyruk Örümceđinden alman!")
            say("")
        end
        when 7046.kill begin
            local r= number(1,1000)
            if r<=1 and pc.count_item(40174)==0 then
                pc.give_item2(40174, 1)
                set_state(reward)
            end
        end
        
        when 20237.chat."Germund'un Kaský!" begin
            say("Lütfen!, Görevini yap!")
            say("Sen yürekli bir savaţçýsýn ve")
            say("bir öncekinde bana çok yardým etmiţtin!")
            say("Zaten ödüllendireceđim seni!")
            say("")
        end
    end
    
    state reward begin
        when letter begin
            send_letter("Germund'un Kaský!")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Germund'un Kaský!")
            say("")
            say("Germund'a geri dön,")
            say("sana ödülünü taktim edecek!")
            say("")
        end
    
        when 20237.chat."Germund'un Kaský!" begin
            if pc.count_item(40174)==1 then
                say("Gerçekten teţţekür ederim")
                say("Saraydaki iţlerim yüzünden,")
                say("ben gidip ilgilenemedim")
                say("Ýţte ödülün +3500 HP!")
                say("")
                pc.remove_item(40174, 1)
                affect.add_collect(apply.MAX_HP, 3500, 60*60*24*365*60) -- +3500 TP 60 évre
                clear_letter()
                set_state(__COMPLETE)
                set_quest_state("haha3","run")
            end
        end
    end

    state __COMPLETE begin
    end    
end
 

Spoiler

quest haha3 begin
    state start begin
    end
    
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >= 153 and pc.get_map_index() == 179 begin
            set_state(information)
        end
    end
    
    state information begin
        when letter begin
            local v = find_npc_by_vnum(20237) --Germund ID-je
            if v != 0 then
                target.vid("__TARGET__",v,"Germund'un Kalkaný!")
            end
        end
        
        when letter begin
            send_letter("Germund'un Kalkaný!")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Hoţgeldin Maceracý!")
            say("")        
            say("Sakatlanan Germunda bak,")
            say("seni ariyor ama bulamadi!")
            say("Kuçuk haritada bakip onu bulabilirsin.") 
            say("")
        end
        
        when __TARGET__.target.click or 20237.chat."Germund'un Kalkaný!" begin --Germund ID-je
            target.delete("__TARGET__")
            local s= select ("Sana tekrar yardým edeceđim!", "Off iţine bak!")
            if s == 1 then
                say("Mutant Makas Örümceđini örümcek mađaralarýnýn")
                say("orta kýsýmlarýnda bulabilirsin.")
                say("Sakin ol! Gerçekten çok zayýflar,")
                say("onlarýn icabýna bakabilirsin benim elim")
                say("sakat olmasaydý onlara dünyanýn kaç bucak")
                say("olduđunu gösterirdim.")
                say("Ýran Ţahý El-Muttabýn bana armađan ettiđi")
                say("bu kalkaný bana geri getirebilirmisin?")
                say("Bende bunun karţýlýđýnda sana +150 savunma")
                say("verebilirim.")
                say("")
                set_state(action)
            else
                say("Korktunmu? Çok zayýfsýn!")
                say("Sađdece gözü kara yürekli savaţçýlar")
                say("bu mađaralara girebilir! Uzaklaţ!")
                say("")
            end
        end
    end
    
    state action begin
        when letter begin
            send_letter("Germund'un Kalkaný")
        end
        
        when button or info begin
            say("Prens Germund sana bir görev verdi")
            say("Görev mađaralarda kaybettiđi kalkanýný")
            say("Mutant Makas Örümceđinden geri alman!")
            say("")
        end
        when 7043.kill begin 
            local s = number(1,1000)
            if s <= 1 and pc.count_item(40175) < 1 then --Pajzs ID-je 
                pc.give_item2(40175,1) -- Pajzs ID-je
                set_state(reward)
            end
        end
        
        when 20237.chat."Germund'un Kalkaný!" begin
            say("Lütfen!, Görevini yap!")
            say("Sen yürekli bir savaţçýsýn ve")
            say("bir öncekinde bana çok yardým etmiţtin!")
            say("Zaten ödüllendireceđim seni!")
            say("")
        end
    end
    
    state reward begin
        when letter begin
            send_letter("Germund'un Kalkaný!")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Germund'un Kalkaný!")
            say("")
            say("Germund'a geri dön,")
            say("sana ödülünü taktim edecek!")
            say("")
        end
    
        when 20237.chat."Germund'un Kalkaný!" begin -- Germund ID-je
            if pc.count_item(40175) == 1 then --Pajzs ID-je
                say("Gerçekten teţekkür ederim")
                say("Saraydaki iţlerim yüzünden,")
                say("ben gidip ilgilenemedim")
                say("Ýţte ödülün +150 Savunma!")
                say("")
                pc.remove_item(40175,1)
                affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 150, 60*60*24*365*60)
                clear_letter()
                set_state(__COMPLETE)
                set_quest_state("haha4","run")    
            end
        end
    end
    
    state __COMPLETE begin
    end
end

Spoiler

quest haha4 begin
    state start begin
    end
    
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >= 157 and pc.get_map_index() == 179 begin
            set_state(information)
        end
    end
    
    state information begin
        when letter begin
            local v = find_npc_by_vnum(20237) --Germund ID-je
            if v != 0 then
                target.vid("__TARGET__", v, "Germund'un Zýrhý!")
            end
        end
        
        when letter begin
            send_letter("Germund'un Zýrhý!")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Hoţgeldin Maceracý!")
            say("")        
            say("Sakatlanan Germunda bak,")
            say("seni ariyor ama bulamadi!")
            say("Kuçuk haritada bakip onu bulabilirsin.") 
            say("")
        end
        
        when __TARGET__.target.click or 20237.chat."Germund'un Zýrhý!" begin --Germund ID-je
            target.delete("__TARGET__")
            local s= select ("Sana tekrar yardým edeceđim!", "Off iţine bak!")
            if s == 1 then
                say("Sarý Çatal Kuyruk'u Örümcek zindanlarýnýn")
                say("sonlarýnda bulabilirsin.")
                say("Sađdece 2 Silahlarý var:")
                say("Birisi ýsýrmak! Diđeri kuyruđuyla vurmak!")
                say("Bunlar zaten örümceklerin klasik saldýrma.")
                say("ţekilleridir ne zaman saldýracađýný önceden,")
                say("tahmin edebilirsen onlarýn icabýndan")
                say("kolayca gelebilrisinthe")
                say("Üzerime çođu birden çullanýnca ne yapacađýmý")
                say("ţaţýrdým ve baba yadigarý zýrhým zindanda")
                say("kaldý Sarý Çatal Kuyruk'u  bulup zýrhýmý")
                say("onlardan alýrsan sana yarý insanlara %15.")
                say("güç vereceđim.")
                say("Hadi acele et!") 
                say("")
                set_state(action)
            else
                say("Korktunmu? Çok zayýfsýn!")
                say("Sađdece gözü kara yürekli savaţçýlar")
                say("bu mađaralara girebilir! Uzaklaţ!")
                say("")
            end
        end
    end
    
    state action begin
        when letter begin
            send_letter("Germund'un Zýrhý")
        end
        
        when button or info begin
            say("Prens Germund sana bir görev verdi")
            say("Görev mađaralarda kaybettiđi zýrhýný")
            say("Sarý Çatal Kuyruk Örümceđinden geri")
            say("alman!")
            say("")
        end
        when 7044.kill begin --Pók ID-je
            local s = number(1,1000)
            if s <= 1 and pc.count_item(40176) < 1 then --Vért ID-je 
                pc.give_item2(40176,1) -- Vért ID-je
                set_state(reward)
            end
        end
        
        when 20237.chat."Germund'un Zýrhý!" begin
            say("Lütfen!, Görevini yap!")
            say("Sen yürekli bir savaţçýsýn ve")
            say("bir öncekinde bana çok yardým etmiţtin!")
            say("Zaten ödüllendireceđim seni!")
            say("")
        end
    end
    
    state reward begin
        when letter begin
            send_letter("Germund'un Zýrhý!")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Germund'un Zýrhý!")
            say("")
            say("Germund'a geri dön,")
            say("sana ödülünü taktim edecek!")
            say("")
        end
    
        when 20237.chat."Germund'un Zýrhý!" begin --Germund ID-je
            if pc.count_item(40176) == 1 then --Vért ID-je
                say("Gerçekten teţekkür ederim")
                say("Saraydaki iţlerim yüzünden,")
                say("ben gidip ilgilenemedim")
                say("Ýţte ödülün +15 Yarý insanlara,")
                say("karţý güçlü.")
                say("")
                pc.remove_item(40176, 1)
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_HUMAN, 15, 60*60*24*365*60)
                clear_letter()
                set_state(__COMPLETE)
                set_quest_state("haha5","run")
            else
                
            end
        end
    end
    state __COMPLETE begin
    end
end

Spoiler

quest haha5 begin
    state start begin
    end
    
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >= 161 and pc.get_map_index() == 179 begin
            set_state(information)
        end
    end
    
    state information begin
        when letter begin
            local v = find_npc_by_vnum(20237) --Germund ID-je
            if v != 0 then
                target.vid("__TARGET__",v,"Germund'un Mýzrađý!")
            end
        end
        
        when letter begin
            send_letter("Germund'un Mýzrađý!")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Hoţgeldin Maceracý!")
            say("")        
            say("Sakatlanan Germunda bak,")
            say("seni ariyor ama bulamadi!")
            say("Kuçuk haritada bakip onu bulabilirsin.") 
            say("")
        end
        
        when __TARGET__.target.click or 20237.chat."Germund'un Mýzrađý!" begin --Germund ID-je
            target.delete("__TARGET__")
            local s = select("Sana tekrar yardým edeceđim!", "Korkarým sana yardým edemiyeceđim.")
            if s == 1 then
                say("Örümcek Zindanlarýnýn en sonunda en tehlikeli")
                say("örümcek tipi olan:")
                say("Kýrmýzý Çatal Kuyruk bulunur.")
                say("Onlarla çok büyük bir mücadele verdim,")
                say("ve çok zor hayatýmý kurtarabildim.")
                say("Mýzrađýmý teslim etmek istemedim fakat")
                say("çok kalabalýk olduklarý için elimden ")
                say("nasýl aldýklarýný anlayamadým.")
                say("Eđer mýzrađýmý alýrsan bende sana ödül,")
                say("olarak +15% Canavarlara karţý güç vereceđim.")
                say("")
                set_state(action)
            else
                say("Korktunmu? Çok zayýfsýn!")
                say("Sađdece gözü kara yürekli savaţçýlar")
                say("bu mađaralara girebilir! Uzaklaţ!")
                say("")
            end
        end
    end
    
    state action begin
        when letter begin
            send_letter("Germund'un Mýzrađý")
        end
        
        when button or info begin
            say("Prens Germund sana bir görev verdi")
            say("Görev mađaralarda kaybettiđi mýzrađýný")
            say("Kýrmýzý Çatal Kuyruk Örümceđinden geri")
            say("alman!")
            say("")
        end
        when 7047.kill begin 
            local s = number(1,1000)
            if s <= 1 and pc.count_item(40177) < 1 then --Pajzs ID-je 
                pc.give_item2(40177,1) -- Pajzs ID-je
                set_state(reward)
            end
        end
        
        when 20237.chat."Germund'un Mýzrađý!" begin
            say("Lütfen!, Görevini yap!")
            say("Sen yürekli bir savaţçýsýn ve")
            say("bir öncekinde bana çok yardým etmiţtin!")
            say("Zaten ödüllendireceđim seni!")
            say("")
        end
    end
    
    state reward begin
        when letter begin
            send_letter("Germund'un Mýzrađý!")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Germund'un Mýzrađý!")
            say("")
            say("Germund'a geri dön,")
            say("sana ödülünü taktim edecek!")
            say("")
        end
        
        when 20237.chat."Germund'un Mýzrađý!" begin -- Germund ID-je
            if pc.count_item(40177) == 1 then --Lándzsa ID-je
                say("Gerçekten teţekkür ederim")
                say("Saraydaki iţlerim yüzünden,")
                say("ben gidip ilgilenemedim")
                say("Ýţte ödülün +15 Canavarlara,")
                say("karţý güçlü.")
                say("")
                pc.remove_item(40177, 1)
                affect.add_collect(apply.ATTBONUS_MONSTER, 15, 60*60*24*365*60)
                clear_letter()
                set_state(__COMPLETE)
            end
        end
    end
    
    state __COMPLETE begin
    end
end
            

 

subquest

Spoiler

quest lvl45_quest begin
    state start begin
        when login or levelup or enter begin
            set_state("run")
        end
    end
    
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >=45 begin
            set_state("information")
        end
    end
    
    state information begin
        when letter begin
            send_letter("Güçlü Çöl Haydutu! ")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Haberci: ")
            say("")
            say("Sana çok acil bir mektup getirdim, ")
            say("Elimdeki yazana göre kadýn Tacir'in sana, ")
            say("ihtiyacý var büyük çölde kervan karavanlarýna, ")
            say("Çölde bulunan yaratýklardan saldýranlar oldu. ")
            say("ve Tacir senden 20 tane Güçlü Çöl Haydutu ")
            say("öldürmeni istiyor! ")
            say("")
            wait()
            say("Bu haydutlarý Yongbi çölünde bulabilirsin! ")
            say("Iţýnlanma yüzüđün ile Yongbi Çölüne gidebilirsin! ")
            say("Ödülün ise güçlü bir zýrh! ")
                if pc.job == 0 then
                    say_item_vnum(11256)
                elseif pc.job == 1 then
                    say_item_vnum(11456)    
                elseif pc.job == 2 then
                    say_item_vnum(11656)
                elseif pc.job == 3 then
                    say_item_vnum(11856)
                end    
            local kiiras = pc.getqf("kill")
            say_reward("Öldürdüđün Güçlü Çöl Eţkiyalari miktari: "..kiiras)
        end
        
        when 2158.kill begin
            if pc.getqf("kill")>=19 then
                set_state("jutalom")
            else
                local i = pc.getqf("kill")+1
                pc.setqf("kill",i)
            end
        end
    end
    
    state jutalom begin
        when letter begin
            send_letter("Güçlü Yýlan Kýlýçcý için ödülün! ")
        end
        
        when button or info begin
            say_title("Görevi tamamladýn! ")
            say_reward("Ýţte zýrhýn! ")
                if pc.job == 0 then
                    say_item_vnum(11256)
                pc.give_item2(11256,1)
                    elseif pc.job == 1 then
                say_item_vnum(11456)    
                    pc.give_item2(11456,1)
                elseif pc.job == 2 then
                    say_item_vnum(11656)
                pc.give_item2(11656,1)
                    elseif pc.job == 3 then
                say_item_vnum(11856)
                    pc.give_item2(11856,1)
                end
            set_quest_state("lvl50_quest", "run")
            set_state("__complete")
        end
    end
    
    state __complete begin
    end
end
 

Spoiler

quest lvl50_quest begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >=50 begin
        set_state(information)
        end
    end
    state information begin
        when letter begin
            send_letter("Hastalýklý adam öldür!")
        end
        when button or info begin
        local kiiras = pc.getqf("kill")
            say_title("Baek-Go'nun mektubu.")
            say("Baek-Go insanlar üzerinde bir deney yaptý,")
            say("ama bu deney baţarýsýz bir deney oldu.")
            say("Insanlar laletlenip hastalandýlar.")
            say("")
            say("Baek-Go'nun senin yardimýna ihtiyacý var!")
            say("15 tane Hastalýklý adam öldürmelisin!")
            say("")
            say("Sohan Daginda Hastalýklý adamlarý bulabilirsin!")
            say("Iţýnlayýcý oraya gitmene yardým edebilir!")
            say_reward("Ödülün +6 Savunma Taţý ")
            say_item_vnum(28642)
            say_reward("Ţimdiye kadar öldürdüđün hastalýklý adam: "..kiiras)
        end
        when 903.kill begin
            if pc.getqf("kill")>=14 then
            set_state(jutalom)
            else
            local i = pc.getqf("kill")+1
            pc.setqf("kill",i)
            end
        end
    end
    state jutalom begin
        when letter begin
            send_letter("Hastalýklý adamlarý öldürdün!")
        end
        when button or info begin
            say_title("Görevi baţarýyla tamamladýn!")
            say("Ödülun:")
            say_reward("Ýţte +6 Savunma Taţý!")
            say_item_vnum(28642)
            pc.give_item2(28642,1)
            clear_letter()
            set_quest_state("lvl55_quest", "run")
            set_state(__complete)
        end
    end
    state __complete begin
    end
end
 

Spoiler

quest lvl55_quest begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >=55 begin
        set_state(information)
        end
    end
    state information begin
        when letter begin
            send_letter("Ateţ Hayaleti")
        end
        when button or info begin
        local kiiras = pc.getqf("kill")
            say_title("Demirci mektubu")
            say("Demirci senin yardým etmeni rica ediyor!")
            say("Atölye yandi ve o, bu yangýnýn sorumlusu")
            say("Ateţ hayaletleri.")
            say("30 tane Ateţ Hayaleti öldur!")
            say("Ateţ hayaletlerini korkusuz ateţ tarlasý ")
            say("Doyumpaperde bulabilirsin!")
            say("Teleporter yolculukta sana yardim ediyor!")
            say_reward(" Ödülün: Ateţ Kralý Sandýđý!")
            say_item_vnum(50079)
            say_reward(" Ţimdiye kadar öldürdüđün Ateţ Hayaleti: "..kiiras)
        end
        when 2202.kill begin
            if pc.getqf("kill")>=29 then
            set_state(jutalom)
            else
            local i = pc.getqf("kill")+1
            pc.setqf("kill",i)
            end
        end
    end
    state jutalom begin
        when letter begin
            send_letter("Ateţ Hayaleti için ödülün!")
        end
        when button or info begin
            say_title("Görevi tamamladýn")
            say("Ödülün:")
            say_reward("Ateţ Kralý Sandýđý!")
            say_item_vnum(50079)
            pc.give_item2(50079,1)
            set_quest_state("lvl60_quest", "run")
            set_state(__complete)
        end
    end
    state __complete begin
    end
end
 

Spoiler

quest lvl60_quest begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >=60 begin
        set_state(information)
        end
    end
    state information begin
        when letter begin
            send_letter("Gulyabani Öldür!")
        end
        when button or info begin
        local kiiras = pc.getqf("kill")
            say_title("Yaţlý kadýn mektubu:")
            say("Yaţlý kadýn çok fazla")
            say("Gulyabani çađýrdý, onlar")
            say("insanlarý rahatsýz ediyorlar!")
            say("25 Tane GulYabani öldür!")
            say("GulYabanileri tapýnakta (ţeytankulesi altýnda),")
            say("Hwang kilisesinde bulabilirsin.")
            say("Iţýnlayýcý veya Yüzüđünle ýţýnlanabilirsin!")
            say_reward("Ödül: Güçlü Bir Kalkan!")
            say_item_vnum(13127)
            say_reward("Ţimdiye kadar öldürdüđün Gulyabani sayýsý: "..kiiras)
        end
        when 1303.kill begin
            if pc.getqf("kill")>=24 then
            set_state(jutalom)
            else
            local i = pc.getqf("kill")+1
            pc.setqf("kill",i)
            end
        end
    end
    state jutalom begin
        when letter begin
            send_letter("Gulyabaniler Ýçin Ödülün!")
        end
        when button or info begin
            say_title("Görevi tamamladýn!")
            say_reward("Ödülün: Güçlü bir kalkan!")
            say_item_vnum(13127)
            pc.give_item2(13127,1)
            set_quest_state("lvl65_quest", "run")
            set_state(__complete)
        end
    end
    state __complete begin
    end
end
 

Spoiler

quest lvl65_quest begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >=65 begin
        set_state(information)
        end
    end
    state information begin
        when letter begin
            send_letter("Orman Perisi!")
        end
        when button or info begin
        local kiiras = pc.getqf("kill")
            say_title("Oduncu mektubu:")
            say("Uzun zaman önce bu alandaki")
            say("En kaliteli ahţabý satýn almýţtým!")
            say("Ama kötü Orman Perileri ađaçlarla bir anlaţma yaptý,")
            say("ve artýk kaliteli ahţap bulamýyorum!")
            say("Onlara ders vermek için 30 tane Orman Perisi öldür!")
            say("Perileri Lungsam Ormanýnda bulabilirsin!")
            say_reward("Ödül: Kýrmýzý Ýnci!")
            say_item_vnum(27994)
            say_reward("Ţimdiye kadar öldürdüđün orman perisi:"..kiiras)
        end
        when 2303.kill begin
            if pc.getqf("kill")>=29 then
            set_state(jutalom)
            else
            local i = pc.getqf("kill")+1
            pc.setqf("kill",i)
            end
        end
    end
    state jutalom begin
        when letter begin
            send_letter("Orman Perileri Görevi!")
        end
        when button or info begin
            say_title("Görevi baţarýyla tamamladýn!")
            say_reward("Ödül: Kýrmýzý Ýnci!")
            say_item_vnum(27994)
            pc.give_item2(27994,1)
            set_quest_state("lvl70_quest", "run")
            set_state(__complete)
        end
    end
    state __complete begin
    end
end
 

Spoiler

quest lvl70_quest begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >=70 begin
        set_state(information)
        end
    end
    state information begin
        when letter begin
            send_letter("Kaya panterleri!")
        end
        when button or info begin
        local kiiras = pc.getqf("kill")
            say_title("Koruma liderine yardim et!")
            say("Koruma lideri senin yardimini istiyor,")
            say("Kayip Ýmparatorluktaki Kaya Panterleri")
            say("senin baskentin için çok buyuk bir tehdit")
            say("olusturuyor!")
            say("Bu yuzden 20 tane Kaya panteri öldur!")
            say("Kaya panterler Kayip!")
            say("Ýmparatorlukta bulabilirsin!")
            say("Oraya gitmenin en kolay yolu, baskentindeki")
            say("Zentia Tarihçisini yardimiyla olur!")
                if pc.getqf("jegy")==0 then
                    pc.setqf("jegy",1)
                    pc.give_item2(40118)
                end
            say_reward("Ödulun bir Nimet Mermeri!")
            say_item_vnum(70024)
            say_reward("Öldurdugun Kaya panter: "..kiiras)
        end
        when 7032.kill begin
            if pc.getqf("kill")>=19 then
            set_state(jutalom)
            else
            local i = pc.getqf("kill")+1
            pc.setqf("kill",i)
            end
        end
    end
    state jutalom begin
        when letter begin
            send_letter("Kaya panterler için ödulun!")
        end
        when button or info begin
            say_title("Görevi tamamladin")
            say_reward("Ödulun: Nimet Mermeri!")
            say_item_vnum(70024)
            pc.give_item2(70024,1)
            set_quest_state("lvl75_quest", "run")
            set_state(__complete)
        end
    end
    state __complete begin
    end
end
 

Spoiler

quest lvl75_quest begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >=75 begin
        set_state(information)
        end
    end
    state information begin
        when letter begin
            send_letter("Kýrmýzý Orman Perileri!")
        end
        when button or info begin
        local kiiras = pc.getqf("kill")
            say_title("Oduncu hakkýnda:")
            say("Oduncu çalýţtýđý sýrada tekrar saldýrýya")
            say("uđradý! Kýrmýzý Orman Perileri ayrýca")
            say("onu Kýzýl Ormandan Kovdular!")
            say("Oduncuya yardým et!")
            say("15 tane Kýrmýzý Orman Perisi ÖLdür!")
            say("Kýrmýzý Orman Perilerini")
            say("Kýzýl ormanda bulabilrisin!")
                if pc.job == 0 then
                say_reward("Ödül: +7 Zehir Kýlýcý!")
                say_item_vnum(187)
                elseif pc.job == 1 then
                say_reward("Ödül: +7 Ţeytan Kanadý Çakram!")
                say_item_vnum(1137)    
                elseif pc.job == 2 then
                say_reward("Ödül: +7 Aslan Kýlýcý!")
                say_item_vnum(197)
                elseif pc.job == 3 then
                say_reward("Ödül: +7 Orkide Çan!")
                say_item_vnum(5127)
                end                
            say_reward("Ţimdiye kadar öldürdüđün Kýrmýzý Orman Perisi: "..kiiras)
        end
        when 2313.kill begin
            if pc.getqf("kill")>=14 then
            set_state(jutalom)
            else
            local i = pc.getqf("kill")+1
            pc.setqf("kill",i)
            end
        end
    end
    state jutalom begin
        when letter begin
            send_letter("Görev tamamlandý!")
        end
        when button or info begin
            say_title("Görevi baţarýyla tamamladýn!")
                if pc.job == 0 then
                say_reward("Ödül: +7 Zehir Kýlýcý!")
                say_item_vnum(187)
                pc.give_item2(187,1)
                elseif pc.job == 1 then
                say_reward("Ödül: +7 Ţeytan Kanadý Çakram!")
                say_item_vnum(1137)    
                pc.give_item2(1137,1)
                elseif pc.job == 2 then
                say_reward("Ödül: +7 Aslan Kýlýcý!")
                say_item_vnum(197)
                pc.give_item2(197,1)
                elseif pc.job == 3 then
                say_reward("Ödül: +7 Orkide Çan!")
                say_item_vnum(5127)
                pc.give_item2(5127,1)
                end    
            set_quest_state("lvl80_quest", "run")
            set_state(__complete)
        end
    end
    state __complete begin
    end
end
 

Spoiler

quest lvl80_quest begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >=80 begin
        set_state(information)
        end
    end
    state information begin
        when letter begin
            send_letter("Dev Savaţçý!")
        end
        when button or info begin
        local kiiras = pc.getqf("kill")
            say_title("Ah-Yu mektubu:")
            say("Ah- Yu’nun en büyük ođlu eve dönüţ")
            say("yolundaki uzun yolculuđunda Dev Savaţçýlarýn")
            say("ülkesinden geçmek zorundaydý!")
            say("Yolculuđunda Dev savaţçýlar ona saldýrdý!")
            say(" Ýntikam için 15 tane Dev Savaţçý öldür!")
            say("Dev savaţçýlarý, Devler Diyarýnda")
            say("bulabilirsin!")
            say_reward("Ödül: Beyaz Ýnci, Mavi Ýnci, Kýrmýzý Ýnci!")
            ---say_item_vnum(27994)
            say_reward("Ţimdiye kadar öldürdüđün Dev Savaţçý: "..kiiras)
        end
        when 1601.kill begin
            if pc.getqf("kill")>=14 then
            set_state(jutalom)
            else
            local i = pc.getqf("kill")+1
            pc.setqf("kill",i)
            end
        end
    end
    state jutalom begin
        when letter begin
            send_letter("Görev tamamlandý!")
        end
        when button or info begin
            say_title("Görevi baţarýyla tamamladýn!")
            say_reward("Ödül: Beyaz Ýnci, Mavi Ýnci, Kýrmýzý Ýnci!")
            ---say_item_vnum(27994)
            pc.give_item2(27994,1)
            pc.give_item2(27993,1)        
            pc.give_item2(27992,1)    
            set_quest_state("lvl85_quest", "run")
            set_state(__complete)
        end
    end
    state __complete begin
    end
end
 

Spoiler

quest lvl85_quest begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >=85 begin
        set_state(information)
        end
    end
    state information begin
        when letter begin
            send_letter("Bin Savaţçý Öldür!")
        end
        when button or info begin
        local kiiras = pc.getqf("kill")
            say_title("Cesur savaţçýlar için!")
            say("Efsaneye göre bir çok cesur")
            say("savaţçý Devler Diyarýndaki")
            say("Bin Savaţçýlara karţý yaplan")
            say("savaţlarda hayatýný kaybetti!")
            say("15 tane Bin Savaţçý öldur!")
            say("Bin Savaţçýlarý;")
            say("Devler Diyarýnda bulabilirsin!")
                if pc.job == 0 then
                say_reward("Ödül: +4 Siyah Çelik Zýrh!")
                say_item_vnum(11294)
                elseif pc.job == 1 then
                say_reward("Ödül: +4 Siyah Rüzgar Takýmý!")
                say_item_vnum(11494)    
                elseif pc.job == 2 then
                say_reward("Ödül: +4 Kara Büyü Zýrhý!")
                say_item_vnum(11694)
                elseif pc.job == 3 then
                say_reward("Ödül: +4 Siyah Elbise!")
                say_item_vnum(11894)
                end                
            say_reward("Ţimdiye kadar öldürdüđün Bin Savaţçý: "..kiiras)
        end
        when 1403.kill begin
            if pc.getqf("kill")>=4 then
            set_state(jutalom)
            else
            local i = pc.getqf("kill")+1
            pc.setqf("kill",i)
            end
        end
    end
    state jutalom begin
        when letter begin
            send_letter("Görev tamamlandý!")
        end
        when button or info begin
            say_title("Görevi baţarýyla tamamladýn!")
                if pc.job == 0 then
                say_reward("Ödül: +4 Siyah Çelik Zýrh!")
                say_item_vnum(11294)
                pc.give_item2(11294,1)
                elseif pc.job == 1 then
                say_reward("Ödül: +4 Siyah Rüzgar Takýmý!")
                say_item_vnum(11494)    
                pc.give_item2(11494,1)
                elseif pc.job == 2 then
                say_reward("Ödül: +4 Kara Büyü Zýrhý!")
                say_item_vnum(11694)
                pc.give_item2(11694,1)
                elseif pc.job == 3 then
                say_reward("Ödül: +4 Siyah Elbise!")
                say_item_vnum(11894)
                pc.give_item2(11894,1)        
                end    
            set_quest_state("lvl90_quest", "run")
            set_state(__complete)
        end
    end
    state __complete begin
    end
end
 

Spoiler

quest lvl90_quest begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter with pc.get_level() >=90 begin
        set_state(information)
        end
    end
    state information begin
        when letter begin
            send_letter("Lanetlenmiţ Köpek!")
        end
        when button or info begin
        local kiiras = pc.getqf("kill")
            say_title("Seyisin senden bir ricasý var!")
            say("Bir gece lanetlenmiţ köpekler, çitleri aţarak")
            say("Seyise ve atlarýna saldýrdýlar!!")
            say("Lanetlenmiţ köpekler çok tehlikeli.")
            say("Onlara ders vermek için;")
            say("30 tane Lanetlenmiţ Köpek öldür!")
            say("Lanetlenmiţ köpekleri Ölülerin Bölgesinde")
            say("bulabilirsin!")
            say("1.Köyde bulunan Heuk-Young sana yardým edecek!")
            say_reward("Ödül: Tecrübe Yüzüđü!")
            say_item_vnum(70005)
            say_reward("Ţimdiye kadar öldürdüđün Lanetlenmiţ Köpek: "..kiiras)
        end
        when 2502.kill begin
            if pc.getqf("kill")>=29 then
            set_state(jutalom)
            else
            local i = pc.getqf("kill")+1
            pc.setqf("kill",i)
            end
        end
    end
    state jutalom begin
        when letter begin
            send_letter("Görev tamamlandý!")
        end
        when button or info begin
            say_title("Görevi baţarýyla tamamladýn!")
            say_reward("Ödül: Tecrübe Yüzüđü!")
            say_item_vnum(70005)
            pc.give_item2(70005,1)
            set_state(__complete)
        end
    end
    state __complete begin
    end
end
 

 

  • Metin2 Dev 5
  • Eyes 1
  • Good 2
  • Love 4
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Announcements



×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use / Privacy Policy / Guidelines / We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.