Jump to content
×
×
  • Create New...
  • 0

Quest compiled sucessfully, but files aren't created in object


Dimmi

Question

Hello guys,

I made this simple quest:

 

quest check_trans_ticket begin
	state start begin
		when 20088.chat." Înspre Caverna II " begin
			say_title(mob_name(20088))
			say("[ENTER]Oh, vãd foarte rar oameni care îndrãznesc sã[ENTER]exploreze aceste peºteri. Eu sunt protectorul[ENTER]sigiliului magic, aºa cã, creaturi rele[ENTER]nu poate trece sã ne ameninþe. ")
			say("[ENTER]În primul rând, lasã-mã sã vãd calificarea ta.[ENTER] ")
			wait()
			if pc.count_item(71095) > 0 then
				say_title(mob_name(20088))
				say("[ENTER]Deci, poþi trece. Bun! ")
				pc.remove_item(71095)
			else
				say_title(mob_name(20088))
				say("Ai nevoie de un bilet de trecere.[ENTER]Nu te pot lãsa în cazul în care nu ai[ENTER]permisul de trecere.[ENTER] ")
				say_item("Permis", 71095, "")
				return
			end
			say_title(mob_name(20088))
			say("[ENTER]..urmeazã-mã! ")
			wait()
			pc.warp(704100, 464100)
		end
		
		when 20093.chat." Intrã in Grotã " begin
			if pc.get_level() < 75 then
				say_title(mob_name(20093)) 
				say (string.format("Salut! Sunt %s din Ordinul Dragonului.[ENTER]Poti trece numai dacã ai atins nivelul 75! ", mob_name(20093)))
				return
			end
			say_title(mob_name(20093)) 
			say (string.format("Salut! Sunt %s din Ordinul Dragonului.[ENTER]Poti trece numai dacã ai la tine o Piatrã Însângeratã! ", mob_name(20093)))
			wait()			
			if pc.count_item(30190) + pc.count_item(30191) == 0 then 
				local get_bloodstone = select ("De unde pot obtine o astfel de piatrã? " , "Pleacã sau esti un om mort! ") 
				if get_bloodstone == 1 then 
					say_title (mob_name(20093)) 
					say("Numai cei care fac parte din Ordinul Dragonului si au[ENTER]în posesia lor o Piatrã Însângeratã pot trece.[ENTER]Acestia însã...sunt foarte putini.") 
					say("Spune în tara ta cã te-ai întâlnit cu un preot sacru. ")
					say("") 
					say_reward ( "Dacã esti dispus sã îti sacrifici toatã viata sã[ENTER]slujesti Ordinul Dragonului, atunci probabil[ENTER]vei putea intra în Ordin. " ) 
				else 
					say_title (mob_name(20093)) 
					say("Gândeste-te, poti sã te opui ordinului?[ENTER]Poate esti capabil sã mã învingi pe mine dar nu vei[ENTER]scãpa de furia Zeilor! ") 
					say("Spune în tara ta cã te-ai întâlnit cu un preot sacru. ") 
					say_reward ("Vei gãsi în curând calea cea dreaptã.[ENTER]Cu bine prietene! ") 
				end 
			elseif pc.count_item(30190) + pc.count_item(30191) > 0 then 
				local get_bloodstone = select ("Doresc sã vãd Piatra Însângeratã " , "Am înteles ") 
				if if get_bloodstone == 2 then
					say_title ("Piatra Insangeratã[ENTER][ENTER] ")
					say_item("Piatra Insangeratã",30190, 30191, "")
					return 
				else
					say_pc_name ( ) 
					say (string.format("Numele meu este %s si am venit la cererea Ordinului Dragonului! Ca dovadã îti voi arãta aceastã Piatrã Însângeratã.[ENTER]ªi acum lasã-mã sã intru! ", pc.get_name())) 
					if pc.count_item(30190) >= 1 then 
						pc.remove_item( 30190, 1) 
					elseif pc.count_item (30191) >= 1 then 
						pc.remove_item(30191, 1) 
					else 
						return 
					end 
					wait ( ) 		
					say_title (mob_name(20093)) 
					say ("Zeii te-au ales pe tine. Fie ca zeii sã te vegheze mereu! ") 
					wait () 
					pc.warp (10000, 1.2132e+06) 
				end 
			else 
				return
			end 
		end
	end
end
 

 

for teleporting in caves.

When I compile it, I got no errors, but files aren't created in object. Why?

 

Kind regards.

Link to comment
Share on other sites

  • Answers 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters For This Question

Popular Days

Top Posters For This Question

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

 

I'm not a quester, but is this what? 

1.2132e+06

A big number... If you wrote "2000000000", for example, for compiler that is too big and he will convert it to something like that.

 

So.. I changed that number to one smaller, nothing changed. Same problem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


Important Information

Terms of Use / Privacy Policy / Guidelines / We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.