Jump to content

Sash system - wrong absorbtion bonuses and cant delete bonuses


Recommended Posts

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

i dont understand what is wrong in that gif bcs of the language, but the problem needs to be here

	AFFECT_DICT = {
		item.APPLY_MAX_HP : localeInfo.TOOLTIP_MAX_HP,
		item.APPLY_MAX_SP : localeInfo.TOOLTIP_MAX_SP,
		item.APPLY_CON : localeInfo.TOOLTIP_CON,
		item.APPLY_INT : localeInfo.TOOLTIP_INT,
		item.APPLY_STR : localeInfo.TOOLTIP_STR,
		item.APPLY_DEX : localeInfo.TOOLTIP_DEX,
		item.APPLY_ATT_SPEED : localeInfo.TOOLTIP_ATT_SPEED,
		item.APPLY_MOV_SPEED : localeInfo.TOOLTIP_MOV_SPEED,
		item.APPLY_CAST_SPEED : localeInfo.TOOLTIP_CAST_SPEED,
		item.APPLY_HP_REGEN : localeInfo.TOOLTIP_HP_REGEN,
		item.APPLY_SP_REGEN : localeInfo.TOOLTIP_SP_REGEN,
		item.APPLY_POISON_PCT : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_POISON_PCT,
		item.APPLY_STUN_PCT : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_STUN_PCT,
		item.APPLY_SLOW_PCT : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_SLOW_PCT,
		item.APPLY_CRITICAL_PCT : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_CRITICAL_PCT,
		item.APPLY_PENETRATE_PCT : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_PENETRATE_PCT,
 
		item.APPLY_ATTBONUS_WARRIOR : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_WARRIOR,
		item.APPLY_ATTBONUS_ASSASSIN : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_ASSASSIN,
		item.APPLY_ATTBONUS_SURA : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_SURA,
		item.APPLY_ATTBONUS_SHAMAN : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_SHAMAN,
		item.APPLY_ATTBONUS_MONSTER : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_MONSTER,
 
		item.APPLY_ATTBONUS_HUMAN : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_HUMAN,
		item.APPLY_ATTBONUS_ANIMAL : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_ANIMAL,
		item.APPLY_ATTBONUS_ORC : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_ORC,
		item.APPLY_ATTBONUS_MILGYO : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_MILGYO,
		item.APPLY_ATTBONUS_UNDEAD : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_UNDEAD,
		item.APPLY_ATTBONUS_DEVIL : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_DEVIL,
		item.APPLY_STEAL_HP : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_STEAL_HP,
		item.APPLY_STEAL_SP : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_STEAL_SP,
		item.APPLY_MANA_BURN_PCT : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_MANA_BURN_PCT,
		item.APPLY_DAMAGE_SP_RECOVER : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_DAMAGE_SP_RECOVER,
		item.APPLY_BLOCK : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_BLOCK,
		item.APPLY_DODGE : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_DODGE,
		item.APPLY_RESIST_SWORD : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_RESIST_SWORD,
		item.APPLY_RESIST_TWOHAND : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_RESIST_TWOHAND,
		item.APPLY_RESIST_DAGGER : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_RESIST_DAGGER,
		item.APPLY_RESIST_BELL : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_RESIST_BELL,
		item.APPLY_RESIST_FAN : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_RESIST_FAN,
		item.APPLY_RESIST_BOW : localeInfo.TOOLTIP_RESIST_BOW,
		item.APPLY_RESIST_FIRE : localeInfo.TOOLTIP_RESIST_FIRE,
		item.APPLY_RESIST_ELEC : localeInfo.TOOLTIP_RESIST_ELEC,
		item.APPLY_RESIST_MAGIC : localeInfo.TOOLTIP_RESIST_MAGIC,
		item.APPLY_RESIST_WIND : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_RESIST_WIND,
		item.APPLY_REFLECT_MELEE : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_REFLECT_MELEE,
		item.APPLY_REFLECT_CURSE : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_REFLECT_CURSE,
		item.APPLY_POISON_REDUCE : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_POISON_REDUCE,
		item.APPLY_KILL_SP_RECOVER : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_KILL_SP_RECOVER,
		item.APPLY_EXP_DOUBLE_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_EXP_DOUBLE_BONUS,
		item.APPLY_GOLD_DOUBLE_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_GOLD_DOUBLE_BONUS,
		item.APPLY_ITEM_DROP_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ITEM_DROP_BONUS,
		item.APPLY_POTION_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_POTION_BONUS,
		item.APPLY_KILL_HP_RECOVER : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_KILL_HP_RECOVER,
		item.APPLY_IMMUNE_STUN : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_IMMUNE_STUN,
		item.APPLY_IMMUNE_SLOW : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_IMMUNE_SLOW,
		item.APPLY_IMMUNE_FALL : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_IMMUNE_FALL,
		item.APPLY_BOW_DISTANCE : localeInfo.TOOLTIP_BOW_DISTANCE,
		item.APPLY_DEF_GRADE_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_DEF_GRADE,
		item.APPLY_ATT_GRADE_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_ATT_GRADE,
		item.APPLY_MAGIC_ATT_GRADE : localeInfo.TOOLTIP_MAGIC_ATT_GRADE,
		item.APPLY_MAGIC_DEF_GRADE : localeInfo.TOOLTIP_MAGIC_DEF_GRADE,
		item.APPLY_MAX_STAMINA : localeInfo.TOOLTIP_MAX_STAMINA,
		item.APPLY_MALL_ATTBONUS : localeInfo.TOOLTIP_MALL_ATTBONUS,
		item.APPLY_MALL_DEFBONUS : localeInfo.TOOLTIP_MALL_DEFBONUS,
		item.APPLY_MALL_EXPBONUS : localeInfo.TOOLTIP_MALL_EXPBONUS,
		item.APPLY_MALL_ITEMBONUS : localeInfo.TOOLTIP_MALL_ITEMBONUS,
		item.APPLY_MALL_GOLDBONUS : localeInfo.TOOLTIP_MALL_GOLDBONUS,
		item.APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_SKILL_DAMAGE_BONUS,
		item.APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS,
		item.APPLY_SKILL_DEFEND_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_SKILL_DEFEND_BONUS,
		item.APPLY_NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS,
		item.APPLY_PC_BANG_EXP_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_MALL_EXPBONUS_P_STATIC,
		item.APPLY_PC_BANG_DROP_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_MALL_ITEMBONUS_P_STATIC,
		item.APPLY_RESIST_WARRIOR : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_RESIST_WARRIOR,
		item.APPLY_RESIST_ASSASSIN : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_RESIST_ASSASSIN,
		item.APPLY_RESIST_SURA : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_RESIST_SURA,
		item.APPLY_RESIST_SHAMAN : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_RESIST_SHAMAN,
		item.APPLY_MAX_HP_PCT : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_MAX_HP_PCT,
		item.APPLY_MAX_SP_PCT : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_MAX_SP_PCT,
		item.APPLY_ENERGY : localeInfo.TOOLTIP_ENERGY,
		item.APPLY_COSTUME_ATTR_BONUS : localeInfo.TOOLTIP_COSTUME_ATTR_BONUS,
 
		item.APPLY_MAGIC_ATTBONUS_PER : localeInfo.TOOLTIP_MAGIC_ATTBONUS_PER,
		item.APPLY_MELEE_MAGIC_ATTBONUS_PER : localeInfo.TOOLTIP_MELEE_MAGIC_ATTBONUS_PER,
		item.APPLY_RESIST_ICE : localeInfo.TOOLTIP_RESIST_ICE,
		item.APPLY_RESIST_EARTH : localeInfo.TOOLTIP_RESIST_EARTH,
		item.APPLY_RESIST_DARK : localeInfo.TOOLTIP_RESIST_DARK,
		item.APPLY_ANTI_CRITICAL_PCT : localeInfo.TOOLTIP_ANTI_CRITICAL_PCT,
		item.APPLY_ANTI_PENETRATE_PCT : localeInfo.TOOLTIP_ANTI_PENETRATE_PCT,
	}
 
	MAX_AFFECT_VALUE = {
		0 : -1,
		item.APPLY_MAX_HP : 2000,
		item.APPLY_MAX_SP : 80,
		item.APPLY_CON : 12,
		item.APPLY_INT : 12,
		item.APPLY_STR : 12,
		item.APPLY_DEX : 12,
		item.APPLY_ATT_SPEED : 8,
		item.APPLY_MOV_SPEED : 20,
		item.APPLY_CAST_SPEED : 20,
		item.APPLY_HP_REGEN : 30,
		item.APPLY_SP_REGEN : 30,
		item.APPLY_POISON_PCT : 8,
		item.APPLY_STUN_PCT : 8,
		item.APPLY_SLOW_PCT : 8,
		item.APPLY_CRITICAL_PCT : 10,
		item.APPLY_PENETRATE_PCT : 10,
		item.APPLY_ATTBONUS_WARRIOR : 15,
		item.APPLY_ATTBONUS_ASSASSIN : 15,
		item.APPLY_ATTBONUS_SURA : 20,
		item.APPLY_ATTBONUS_SHAMAN : 15,
		item.APPLY_ATTBONUS_MONSTER : 0,
		item.APPLY_ATTBONUS_HUMAN : 10,
		item.APPLY_ATTBONUS_ANIMAL : 20,
		item.APPLY_ATTBONUS_ORC : 20,
		item.APPLY_ATTBONUS_MILGYO : 20,
		item.APPLY_ATTBONUS_UNDEAD : 20,
		item.APPLY_ATTBONUS_DEVIL : 20,
		item.APPLY_STEAL_HP : 10,
		item.APPLY_STEAL_SP : 10,
		item.APPLY_MANA_BURN_PCT : 10,
		item.APPLY_DAMAGE_SP_RECOVER : 0,
		item.APPLY_BLOCK : 15,
		item.APPLY_DODGE : 15,
		item.APPLY_RESIST_SWORD : 15,
		item.APPLY_RESIST_TWOHAND : 15,
		item.APPLY_RESIST_DAGGER : 15,
		item.APPLY_RESIST_BELL : 15,
		item.APPLY_RESIST_FAN : 15,
		item.APPLY_RESIST_BOW : 15,
		item.APPLY_RESIST_FIRE : 15,
		item.APPLY_RESIST_ELEC : 15,
		item.APPLY_RESIST_MAGIC : 15,
		item.APPLY_RESIST_WIND : 15,
		item.APPLY_REFLECT_MELEE : 10,
		item.APPLY_REFLECT_CURSE : 0,
		item.APPLY_POISON_REDUCE : 5,
		item.APPLY_KILL_SP_RECOVER : 0,
		item.APPLY_EXP_DOUBLE_BONUS : 20,
		item.APPLY_GOLD_DOUBLE_BONUS : 20,
		item.APPLY_ITEM_DROP_BONUS : 20,
		item.APPLY_POTION_BONUS : 0,
		item.APPLY_KILL_HP_RECOVER :0,
		item.APPLY_IMMUNE_STUN : 1,
		item.APPLY_IMMUNE_SLOW : 1,
		item.APPLY_IMMUNE_FALL : 0,
		item.APPLY_BOW_DISTANCE : 0,
		item.APPLY_DEF_GRADE_BONUS : 0,
		item.APPLY_ATT_GRADE_BONUS : 0,
		item.APPLY_MAGIC_ATT_GRADE : 0,
		item.APPLY_MAGIC_DEF_GRADE : 0,
		item.APPLY_MAX_STAMINA : 0,
		item.APPLY_MALL_ATTBONUS : 0,
		item.APPLY_MALL_DEFBONUS : 0,
		item.APPLY_MALL_EXPBONUS : 0,
		item.APPLY_MALL_ITEMBONUS : 0,
		item.APPLY_MALL_GOLDBONUS : 0,
		item.APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS : 0,
		item.APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS : 0,
		item.APPLY_SKILL_DEFEND_BONUS : 0,
		item.APPLY_NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS : 0,
		item.APPLY_PC_BANG_EXP_BONUS : 0,
		item.APPLY_PC_BANG_DROP_BONUS : 0,
		item.APPLY_RESIST_WARRIOR : 15,
		item.APPLY_RESIST_ASSASSIN : 15,
		item.APPLY_RESIST_SURA : 15,
		item.APPLY_RESIST_SHAMAN : 15,
		item.APPLY_MAX_HP_PCT : 0,
		item.APPLY_MAX_SP_PCT : 0,
		item.APPLY_ENERGY : 0,
		item.APPLY_COSTUME_ATTR_BONUS : 0,
		item.APPLY_MAGIC_ATTBONUS_PER : 0,
		item.APPLY_MELEE_MAGIC_ATTBONUS_PER : 0,
		item.APPLY_RESIST_ICE : 0,
		item.APPLY_RESIST_EARTH : 0,
		item.APPLY_RESIST_DARK : 0,
		item.APPLY_ANTI_CRITICAL_PCT : 0,
		item.APPLY_ANTI_PENETRATE_PCT : 0,
	}

i think, if i get what you want to say.

 

you need to look if the locale and the enum is the same like first with first, 2 with 2, you get it?

 

edit:

when i pasted i found the problem :))) lol

 

from this:

AFFECT_DICT = {
		item.APPLY_MAX_HP : localeInfo.TOOLTIP_MAX_HP,

to this:

AFFECT_DICT = {
		0 : -1,
		item.APPLY_MAX_HP : localeInfo.TOOLTIP_MAX_HP,

 

try and come back, ty

 

edit2:

 

and yea, how i believe this function combine locale(text) and values

def __GetAffectString(self, affectType, affectValue):
		if 0 == affectType:
			return None
 
		if 0 == affectValue:
			return None
 
		try:
			return self.AFFECT_DICT[affectType](affectValue)
		except TypeError:
			return "UNKNOWN_VALUE[%s] %s" % (affectType, affectValue)
		except KeyError:
			return "UNKNOWN_TYPE[%s] %s" % (affectType, affectValue)

  

your enum with text was -1 item than your values

Edited by Filiq
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

Announcements



×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use / Privacy Policy / Guidelines / We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.