Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

ممكن تستخدم الكويست ده

quest lfefh begin
    state start begin
        function get_pet_info(itemVnum)
            pet_info_map = {
            --  [ITEM VNUM] MOB_VNUM, DEFAULT NAME, buff_idx, spawn_effect_idx
                [55701]     = { 34041, "'s Kleiner Affe", 0},
                [55702]     = { 34045, "'s Kleine Spinne", 0},
                [55703]     = { 34049, "'s Kleiner Razador", 0},
                [55704]     = { 34053, "'s Kleiner Nemere", 0},
            }
            itemVnum = tonumber(itemVnum)
            return pet_info_map[itemVnum]
        end
        when 30103.take with item.vnum >= 55701 and item.vnum <= 55705 begin
            local pet_info = lfefh . get_pet_info ( item . vnum )
            if null ~= pet_info then
                local mobVnum = pet_info [ 1 ]
                local petName = pet_info [ 2 ]
                if true == newpet . is_summon ( mobVnum ) then
                    newpet . unsummon ( mobVnum )
                end
            end
            local idd = item.get_id()
            chat(idd)
            pc.remove_item("50027",1)
            local result = mysql_query(" UPDATE player.new_petsystem SET level='120', evolution ='3', exp ='0', expi ='0', bonus0 ='95', bonus1 ='130', bonus2 ='95' WHERE ( id ='"..idd.."') ; ")
        end
    end
end

 


بس انصحك تعملها من السورس

في ملف newpetsystem.cpp

وابحث عن

CNewPetActor::CNewPetActor(LPCHARACTER owner, DWORD vnum, DWORD options)

 

تحتها هتلاقي

m_dwlevel

غير 1 للفل الي انت عاوزه

بس متزودش عن اعلي لفل للرفيق

وممكن كمان تخلي الرفيق لما ينزل يتفتحله المهارات وكده

 

تحياتي <3

ماتين الليل دي صح ؟؟

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, xsonic said:

ممكن تستخدم الكويست ده

quest lfefh begin
    state start begin
        function get_pet_info(itemVnum)
            pet_info_map = {
            --  [ITEM VNUM] MOB_VNUM, DEFAULT NAME, buff_idx, spawn_effect_idx
                [55701]     = { 34041, "'s Kleiner Affe", 0},
                [55702]     = { 34045, "'s Kleine Spinne", 0},
                [55703]     = { 34049, "'s Kleiner Razador", 0},
                [55704]     = { 34053, "'s Kleiner Nemere", 0},
            }
            itemVnum = tonumber(itemVnum)
            return pet_info_map[itemVnum]
        end
        when 30103.take with item.vnum >= 55701 and item.vnum <= 55705 begin
            local pet_info = lfefh . get_pet_info ( item . vnum )
            if null ~= pet_info then
                local mobVnum = pet_info [ 1 ]
                local petName = pet_info [ 2 ]
                if true == newpet . is_summon ( mobVnum ) then
                    newpet . unsummon ( mobVnum )
                end
            end
            local idd = item.get_id()
            chat(idd)
            pc.remove_item("50027",1)
            local result = mysql_query(" UPDATE player.new_petsystem SET level='120', evolution ='3', exp ='0', expi ='0', bonus0 ='95', bonus1 ='130', bonus2 ='95' WHERE ( id ='"..idd.."') ; ")
        end
    end
end

 


بس انصحك تعملها من السورس

في ملف newpetsystem.cpp

وابحث عن

CNewPetActor::CNewPetActor(LPCHARACTER owner, DWORD vnum, DWORD options)

 

تحتها هتلاقي

m_dwlevel

غير 1 للفل الي انت عاوزه

بس متزودش عن اعلي لفل للرفيق

وممكن كمان تخلي الرفيق لما ينزل يتفتحله المهارات وكده

 

تحياتي <3

ماتين الليل دي صح ؟؟

الكويست مش شغال ومن السورس مش شغال بردو

Doesnt work

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

Announcements



×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use / Privacy Policy / Guidelines / We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.