Datheft15 5 Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Hy guys i write a sd3 run quest... But if i kill 2092 spider then dont start timer and dont write the msg in notice quest pokbaronoo begin state start begin when 30130.chat."Megölöm a pókot" begin if not party.is_party() then say_title("Pók ölés") say("Ne vagy csoportban! ") say("Nem léphetsz be a Bárónõhöz") return end if not party.is_leader() then say_title("Pók ölés") say("Nem te vagy a csoportvezetõ ") say("Én csak a csoportvezetõvel tárgyalok!") return end say_title("Pók ölés") say("A rettenetes pók már régóta bevan zárva") say("Csak egy síp hívhatja elo odjuából") say("A sípot a szolgálja örzi.") say("Öld meg a szolgálját ,hogy megszerezd azt") say_reward("Csak is csapatban engedhetlek be.") say_reward("A csapat vezért küldjétek színem elé ") say_reward("Legyen nála legalább 1 darab ") say_item_vnum(71095) local xny = select("Igen","Nem") if xny == 1 then if pc.count_item(71095) >= 1 then say_title("Pók ölés") say("Rendben , látom megvan a belépod") say("Máris beviszlek téged és a csapatod") pc.remove_item(71095) wait() d.new_jump_party(217, 880, 6152) d.regen_file("data/dungeon/sd3/regen.txt") else say_title("Pók ölés") say("Szerezd be a belépot") say_item_vnum(71095) end elseif xny == 2 then return end end when logout with pc.get_map_index() >= 2170000 and pc.get_map_index() < 2180000 begin d.kill_all() pc.warp(69054,610899) end when login with pc.get_map_index() >= 2170000 and pc.get_map_index() < 2180000 begin d.notice("Öld meg a Pók-bárót ,hogy megkapd a kulcsot") end when 2094.kill with pc.get_map_index() >= 2170000 and pc.get_map_index() < 2180000 begin game.drop_item_with_ownership(30327, 1) d.notice("Nyomd meg a földön talált kulcsot ,hogy elohívd a pókot ") end when 30327.use with pc.get_map_index() >= 2170000 and pc.get_map_index() < 2180000 begin d.mob.spawn(2092,365,597,0,0) d.notice("A pók kijött az odjuából") pc.remove_item(30327, 1) end when 2092.kill with pc.get_map_index() >= 2170000 and pc.get_map_index() < 2180000 begin notice_all(" ".. pc.get_name.." megölte a Pók-bárónot") d.notice("1 perc múlva ki lesztek teleportálva innen") d.kill_all() timer("successbp", 1*60) end when successbp.timer begin d.exit_all() end end Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now