Jump to content

Recommended Posts

I have some syserr i dont understand which charset should to use.

 

SYSERR: Apr 24 14:07:01.523830 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Incorrect string value: '\xA1\xEDcl\xA8L...' for column `player`.`mob_proto`.`name` at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_rev
SYSERR: Apr 24 14:07:01.524167 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Incorrect string value: '\xA1\xEDcl\xA8L...' for column `player`.`mob_proto`.`name` at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_rev
SYSERR: Apr 24 14:07:01.524424 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Incorrect string value: '\xA1\xEDcl\xA8L...' for column `player`.`mob_proto`.`name` at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_rev

 

Thanks.

Edited by Defacer35
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

19 hours ago, Klaus said:

Player -> Mob_Proto -> Design Table -> UTF-8 to name and locale_name.

 

After i do this, every time my char is teleport all my items gone here is the syslog and syserr ;

 

SYSERR ;

SYSERR: Apr 25 11:38:38.888578 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Incorrect string value: '\xA1' for column `player`.`mob_proto`.`name` at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (2
SYSERR: Apr 25 11:38:38.919259 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Incorrect string value: '\xA1' for column `player`.`mob_proto`.`name` at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (3
SYSERR: Apr 25 11:38:39.145231 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Incorrect string value: '\xA1' for column `player`.`mob_proto`.`name` at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (2
SYSERR: Apr 25 11:38:39.276368 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Incorrect string value: '\xA1' for column `player`.`mob_proto`.`name` at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (3
SYSERR: Apr 25 11:38:42.150977 :: socket_bind: bind: Address already in use
SYSERR: Apr 25 11:38:42.153020 :: Load:  DirectQuery failed(SELECT login FROM block_exception)
SYSERR: Apr 25 11:38:42.155990 :: pid_deinit: 

 

SYSLOG ;

 

Apr 25 11:45:27.244954 ::    failed
Apr 25 11:45:27.245934 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
Apr 25 11:45:27.246081 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
Apr 25 11:45:27.246206 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
Apr 25 11:45:27.246321 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
Apr 25 11:45:27.246376 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
Apr 25 11:45:27.246479 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
Apr 25 11:45:27.246594 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
Apr 25 11:45:27.246650 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
Apr 25 11:45:27.246755 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
Apr 25 11:45:27.246866 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
Apr 25 11:45:27.246922 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
Apr 25 11:45:27.247030 :: AsyncSQL: closing mysql connection.
SYSERR: Apr 25 11:45:27.247205 :: pid_deinit: 
End of pid

 

CHANNEL 1 SYSERR ;

 

SYSERR: Apr 25 11:43:24.900765 :: ItemLoad: cannot create item by vnum 40002 (name 111 id 10000010)
SYSERR: Apr 25 11:43:24.900784 :: CreateItem: ITEM_ID_DUP: 10000013 Cesaret Pelerini owner 0x4e622000
SYSERR: Apr 25 11:43:24.900802 :: ItemLoad: cannot create item by vnum 70038 (name 111 id 10000013)
SYSERR: Apr 25 11:43:24.900826 :: CreateItem: ITEM_ID_DUP: 10000017 Mavi İksir(B) owner 0x4e622000
 

 

Edited by Defacer35
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

Announcements



×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use / Privacy Policy / Guidelines / We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.