Jump to content

Run quest not working


Recommended Posts

Hello everyone!
I wrote a quest for a run, but if I kill the requested (2680) stone it won't throw to the next part
!

a little bad my english take care of it  :D

 

quest nagarun_zone begin
    state start begin
		when login with pc.get_map_index() == 202 begin
			if pc.getqf("nagarun_level") == 1 then
				pc.setqf("nagarun_level", 2)
			else
				pc.setqf("nagarun_level", 0)
				pc.warp(12300, 809000 )
			end
			if pc.get_local_x() > 200 or pc.get_local_y() > 200 then
				pc.warp(12300, 809000 )
			end
			notice_in_map("Bátorságra vall, hogy bemerészkedtél ide ")
			notice_in_map("hát akkor legyél tökös és üsd szét a totemet!")
			pc.setqf("nagarun_timer",get_time() + (60 * 60))
			pc.set_warp_location(180, 123, 8090)
			local r = number(1, 100)
			pc.setqf("fortune", r)
			pc.setqf("nagarun_level4_pass", 0)
			pc.setqf("jutalom", 0)
			--naga_log("1. szint, maradek ido 1 ora")
		end
		when login with pc.get_map_index() >= 2020000 and pc.get_map_index() < 2030000 begin
			pc.set_warp_location(180, 123, 8090)
			local nagalevel = pc.getqf("nagarun_level")
			if nagalevel == d.getf("naga_level") then
				pc.setqf("nagarun_level", nagalevel + 1)
			else
				pc.setqf("nagarun_level", 0)
				pc.warp(12300, 809000 )
			end
			if get_time() < pc.getqf("nagarun_timer") then
				pc.set_warp_location(180, 123, 8090)
				local rest_time_naga = pc.getqf("nagarun_timer") -  get_time()
				d.notice("Maradék időd: ".. round(rest_time_naga/60, 0) .. " perc")
				if d.getf("naga_level") == 2 then
					timer("naga_stone1_2", rest_time_naga)
					d.setf("nagarun_lost",0)
					d.notice("Kígyók hada végtelen, tudom elemészt a félelem!")
					d.notice("Gyilkolj halomra belőlük jó sokat,")
					d.notice("de vigyázz végére hagyd a pirosat!")
					--naga_log("2. szint belepes")
					--pc.setqf("nagarun_timer",get_time() +(60 * 60))
					local boxto7= pc.count_item(50170)  -- ha valakinél maradt pikkely láda akkor azt elvesszük IDE KELL ID
					if boxto7 > 0 then
						for i = 1, boxto7 do
							pc.removeitem("50170", 1)   -- IDE KELL ID
						end
						--naga_log("2. szint pikkelyes lada elveve")
					end		
					local boxto6= pc.count_item(40191)  -- ha valakinél maradt pikkely láda akkor azt elvesszük IDE KELL ID
					if boxto6 > 0 then
						for i = 1, boxto6 do
							pc.removeitem("40191", 1)   -- IDE KELL ID
						end
						--naga_log("2. szint tukordarab elveve")
					end			
				elseif d.getf("naga_level") == 3 then
					--naga_log("3. szint belepes")
					timer("naga_jump_7", rest_time_naga)
					d.notice(" A feladat itt összetett: Elsőre végezz a")
					d.notice(" Minotaurusz király szellemével.")
					d.notice("Halálával megidézed Iradel királyt, ki megajándékozhat egy smaragdal")
					d.notice("(Naga felszerelés fejlesztési tárgya), ha jól válaszolsz a kérdésére.")
					d.notice("Ő lesz az, ki továbbenged a következő (Negyedik) pályára, ")
					d.notice("ha nálad van a Mágikus pikkely!")
				elseif d.getf("naga_level") == 4 then
					timer("naga_jump_5", rest_time_naga)
					d.notice(" Feladat: Ölj meg minél több mobot, üsd ki belőlük a ")
					d.notice(" Sefra tükör darabjait! Gyűjts össze hat tükördarabot")
					d.notice(" és húzd rá az összetört Sefra tükörre.")
					d.notice(" Ha Sefra összeáll, akkor  mehettek a következő ")
					d.notice(" (Ötödik) szintre.")
					if pc.count_item("40187") > 0 and pc.getqf("nagarun_level4_pass") == 0 then
						--naga_log("belepo elveve 4. szint")
						pc.removeitem("40187",1)
					elseif pc.getqf("nagarun_level4_pass") == 1 then
						--naga_log("belepot npc vette el 4. szint")
					else	
						d.notice(" Nincs belépőd, így nem tudsz tovább menni.")
						--naga_log("nem volt belepo, jatekos kiteleportalas 4. szint")
						pc.warp(12300, 809000 )
					end
					--naga_log("4. szint belepes")
					local boxto7= pc.count_item(50170)  -- ha valakinél maradt pikkely láda akkor azt elvesszük IDE KELL ID
					if boxto7 > 0 then
						for i = 1, boxto7 do
							pc.removeitem("50170", 1)   -- IDE KELL ID
						end
						--naga_log("4. szint pikkelyes lada elveve")
					end		
					local boxto6= pc.count_item(40191)  -- ha valakinél maradt pikkely láda akkor azt elvesszük IDE KELL ID
					if boxto6 > 0 then
						for i = 1, boxto6 do
							pc.removeitem("40191", 1)   -- IDE KELL ID
						end
						--naga_log("4. szint tukordarab elveve")
					end	
				elseif d.getf("naga_level") == 5 then
					timer("naga_jump_6", rest_time_naga)
					d.notice(" Feladat: Pusztítsd el a kígyótotemet")
					d.notice(" cserébe Pikkelyes Ládát kapsz!")
					d.notice(" Szerencsés esetben benne lesz a Naga királynő levele,")
					d.notice(" melyet ha a Naga kútra húzol átkerülsz a következő ")
					d.notice("(Hatodik) szintre. Vigyázz! A hamis levél csak ármányt szül! ")
					--naga_log("5. szint belepes")
					local boxto7= pc.count_item(50170)  -- ha valakinél maradt pikkely láda akkor azt elvesszük IDE KELL ID
					if boxto7 > 0 then
						for i = 1, boxto7 do
							pc.removeitem("50170", 1)   -- IDE KELL ID
						end
						--naga_log("5. szint pikkelyes lada elveve")
					end		
					local boxto6= pc.count_item(40191)  -- ha valakinél maradt pikkely láda akkor azt elvesszük IDE KELL ID
					if boxto6 > 0 then
						for i = 1, boxto6 do
							pc.removeitem("40191", 1)   -- IDE KELL ID
						end
						--naga_log("5. szint tukordarab elveve")
					end	
				elseif d.getf("naga_level") == 6 then
					timer("naga_end_jump", rest_time_naga)
					d.notice(" Feladat: Most megmentheted birodalmad jövőjét!")
					d.notice(" Pusztítsd el az összes szörnyet, végezz a Naga ")
					d.notice(" királynővel! Legyen vége az átoknak, szálljon béke")
					d.notice("  a birodalomra!")
					--naga_log("6. szint belepes")
					local boxto7= pc.count_item(50170)  -- ha valakinél maradt pikkely láda akkor azt elvesszük IDE KELL ID
					if boxto7 > 0 then
						for i = 1, boxto7 do
							pc.removeitem("50170", 1)   -- IDE KELL ID
						end
						--naga_log("6. szint pikkelyes lada elveve")
					end		
					local boxto6= pc.count_item(40191)  -- ha valakinél maradt pikkely láda akkor azt elvesszük IDE KELL ID
					if boxto6 > 0 then
						for i = 1, boxto6 do
							pc.removeitem("40191", 1)   -- IDE KELL ID
						end
						--naga_log("6. szint tukordarab elveve")
					end	
				end
			else
				d.notice(" Lejárt az időd. ")
				--naga_log("Lejart az ideje, kiteleportalas")
				pc.warp(12300, 809000 )
				local boxto7= pc.count_item(50170)  -- ha valakinél maradt pikkely láda akkor azt elvesszük IDE KELL ID
				if boxto7 > 0 then
					for i = 1, boxto7 do
						pc.removeitem("50170", 1)   -- IDE KELL ID
					end
					--naga_log("Lejart ido, pikkelyes lada elveve")
				end		
				local boxto6= pc.count_item(40191)  -- ha valakinél maradt pikkely láda akkor azt elvesszük IDE KELL ID
				if boxto6 > 0 then
					for i = 1, boxto6 do
						pc.removeitem("40191", 1)   -- IDE KELL ID
					end
					--naga_log("Lejart ido, tukordarab elveve")
				end	
			end
		end

		when 20293.click begin        -- ide kell a beengedő npc id
			if pc.get_level() < 180 then
				setbgimage('naga_run_bg.tga')
				say("Nem vagy még elég hatalmas,")         --nem mehetsz be
				say("hogy ide belépj! Fejlődj még")         --nem mehetsz be
				say("és ha életben tudsz maradni,")         --nem mehetsz be
				say("beléphetsz.")         --nem mehetsz be
				say("(Érd el a 180. szintet) ")         --nem mehetsz be
			else
				
					setbgimage('naga_run_bg.tga')
					say_title("Üdvözöllek!")
					say("")
					say("Sucuriju vagyok, Rigron főpap törvénytelen ")
					say("gyermeke. Apám rám bízta a Naga királynőhöz ")
					say("vezető út őrzését. A királynő napról napra ")
					say("nagyobb veszélyt jelent az egész birodalomra.")
					say("Lelkében tomboló sötét mágikus erő lassan ")
					say("felemészti torz, mutáns testét. Itt az idő, hogy")
					say("elpusztuljon, mielőtt örök kárhozatot okád amúgy")
					say("sem erős birodalmunkra. Megnyitom a Naga")
					say("királynő felé vezető utat. Végezz a királynővel,")
					say("érjen véget a szenvedése. Vállalod a küldetést?")
					say("")
				
				
					local s = select("Igen","Nem")
						if s == 1 then
							pc.warp(166300,861400)
							pc.setqf("nagarun_level",1)
							--naga_log("beengedo NPC, beteleportalas")
						else
							setbgimage('naga_run_bg.tga')
							say("Sajnálatos, hogy birodalmad egy olyan ")
							say("személyben bízott meg, kin könnyen úrrá ")
							say("lesz a félelem. Add el fegyvered és vérted. ")
							say("Menj, légy hasznos tagja társadalmad földeket ")
							say("művelő részének! ")
						end
				
			end
		end

		when 2680.kill  begin 
			if pc.get_map_index() == 202 then
				notice_in_map("Hamarosan a 2. szintre kerülsz.")
				timer("naga_stone1_1", 6)      --szét ütötted a követ akkor lvl 2, delay 6mp
				--naga_log("1. szint totem megolve")
			end
			
			if pc.get_map_index() >= 2020000 and pc.get_map_index() < 2030000 then
				if d.getf("naga_level") == 5 then
					game.drop_item(50170, 1)
				end
			end
		end

		when naga_stone1_1.timer begin
			d.new_jump_party(202, special.naga_run[1][1], special.naga_run[1][2])   --lv 2
			d.setf("naga_level", 2)
			d.setf("green",52)            --beállítani
			d.setf("yellow",1)
			d.regen_file("data/dungeon/nagarun2_regen.txt")                         -- lv 2 mobok	
		end

		when 2689.kill with pc.in_dungeon() begin                                -- beállít kék
			if d.getf("naga_level") == 4 then
				local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 52
				local n =d.getf("counter1") + 1
				d.setf("counter1", n) 
				if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
					game.drop_item(40191, 1)
					d.setf("counter1", 0)
				end
			end
			if d.getf("naga_level") == 2 then
				local mc_kill = d.getf("green")
				--notice_in_map(" Green: "..mc_kill.."")
				if mc_kill >= 1 then 
					d.setf("green",mc_kill-1)
					--notice_in_map(" Green: "..mc_kill.."")
				end
			end
		end

		when 2690.kill with pc.in_dungeon() begin                             -- beállít piros
			local mc_kill_green = d.getf("green")
			timer("naga_stone1_2", pc.getqf("nagarun_timer") -  get_time())
			local mc_kill_yellow = d.getf("yellow") - 1
			if mc_kill_green <= 0 then
				d.setf("yellow",mc_kill_yellow)
				if mc_kill_yellow == 0 then
					d.notice("Hamarosan a 3. szinte kerülsz.")
					--naga_log("papno maradt: "..mc_kill_green.." ok")
					timer("naga_stone1_2", 6)					
				end
			else
				if mc_kill_yellow <= 100 and d.getf("nagarun_lost") == 0 then
					--naga_log("papno maradt: "..mc_kill_green.." fail")
					d.setf("nagarun_lost",1)
					d.clear_regen()
					d.kill_all()
					d.set_regen_file("data/dungeon/nagarun2_1regen.txt")       --sok mob betöltése, run fail
				end
			end
		end

		when naga_stone1_2.timer begin
			--notice_in_map(" timer naga_stone1_2, 6 go ")
			d.clear_regen()
			d.new_jump_all(202, special.naga_run[2][1], special.naga_run[2][2] )
			d.kill_all()
			d.set_regen_file("data/dungeon/nagarun3_regen.txt")
			d.setf("naga_level", 3)
		end

		when 7053.kill with pc.in_dungeon() begin       --minó király szellem ID
			d.notice("1 perc múlva a 4. szinte kerülsz.")
			d.clear_regen()
			d.spawn_mob(20152,358,399)   -- lélek
			timer("naga_jump_7", 60)
		end

		when 20152.click begin
			setbgimage('naga_run_bg.tga')
			say_title("Aravonuriai Iradel király ")
			say_title("felszabadult lelke vagyok!")
			say("")
			say("Köszönöm, hogy kiszabadítottál átokkal fertőzött")
			say("Minotaurusz testemből. Hálám nem marad el,")
			say("most továbbjuttatlak a következő szintre, ")
			say("de előtte tedd próbára a szerencsédet és  ")
			say("játsz egy ritkaságnak számító smaragdért.")
			say("De mindehez szükséged lesz egy darab")
			say("Mágikus pikkelyre.")
			say("")
			wait()
			if pc.count_item(40187) > 0 then
				if pc.getqf("fortune") > 0 then
					setbgimage('naga_run_bg.tga')
					say("Megajándékozlak egy smaragddal, ha válaszolsz ")
					say("egy egyszerű kérdésre.")
					say("Tudod-e kalandor, hogy téged melyik ")
					say("védőszent oltalmaz utadon?")
					local r = pc.getqf("fortune")
					local s = select("Faarthun, a Vörös erdő ősi védőszentje","Sillah, a Yongbi sivatag védőszentje","Zolan, a Kazamaták védőszentje","ChinFu, az Elveszett Birodalom őrzője")
					if ( s == 1 and r <= 25 ) or ( s == 2 and r <= 50 and r > 25 ) or ( s == 3 and r <= 75 and r > 50 ) or ( s == 4 and r > 75 ) then
						pc.give_item2(40190,1) 
						setbgimage('naga_run_bg.tga')
						--naga_log("kapott smaragdot, select:random | "..s.." : "..r.."")
						say("Gratulálok! Smaragdot kaptál!")
						say("1 percen belül a következő szintre kerülsz.")
					else
						setbgimage('naga_run_bg.tga')
						say("Sajnálom, de nem ez volt a helyes válasz!")
						say("1 percen belül a következő szintre kerülsz.")
						say("")
						--naga_log("nem kapott smaragdot, select:random | "..s.." : "..r.."")
					end
					pc.setqf("nagarun_level4_pass", 1)
					--naga_log("belepo elvetel(npc), kapott flaget, jatszott smaragdert")
					pc.removeitem("40187", 1)
					pc.setqf("fortune", 0)
				else
					setbgimage('naga_run_bg.tga')
					say("Te már próbára tetted a szerencséd.")
					say("")
				end
			else
				setbgimage('naga_run_bg.tga')
				say("Nem tudlak továbbengedni, hisz nincs birtokodban ")
				say("a Mágikus pikkely. Végy magadhoz ")
				say("az Item Shopból és jöjj vissza hozzám!")
				say("Siess, csak 3 perced van, különben vissza kerülsz")
				say("a pálya elejére.")
				say("")
			end
		end

		when naga_jump_7.timer begin
			d.clear_regen()
			d.new_jump_all(202, special.naga_run[3][1], special.naga_run[3][2] )
			d.kill_all()
			d.set_regen_file("data/dungeon/nagarun4_regen.txt")
			d.setf("naga_level", 4)
			d.setf("counter1", 0)
			d.setf("tukor_count",0)
			if (pc.getqf("nagarun_timer") -  get_time()) > 1 then
				timer("naga_jump_5",  pc.getqf("nagarun_timer") -  get_time())
			end
		end
		--------------------------------  [      LVL 4     ] --------------------------------
		
		
		when 20147.take with item.vnum == 40191 and pc.in_dungeon() begin
			if d.getf("naga_level") == 4 then
				pc.remove_item(40191, 1)
				d.setf("tukor_count",d.getf("tukor_count")+1)
				if d.getf("tukor_count") == 6 then
					d.notice("Sefra, a tükör összeállt! Mehettek a ")
					d.notice("következő (Ötödik) szintre!")
					timer("naga_jump_5", 10)
					d.kill_all()
					npc.kill(20147)
					d.clear_regen()
				else
					d.notice(""..d.getf("tukor_count")..". tükör darab a helyére került. Csak így tovább!")
					local rest_time_naga = pc.getqf("nagarun_timer") -  get_time()
					d.notice("Maradék időd: ".. round(rest_time_naga/60, 0) .. " perc")
				end
			end
		end
		
		
		when naga_jump_5.timer begin
			d.clear_regen()
			d.new_jump_all(202, special.naga_run[4][1], special.naga_run[4][2] )
			d.kill_all()
			d.set_regen_file("data/dungeon/nagarun5_regen.txt")
			d.setf("naga_level", 5)
		end

		when 20148.take with item.vnum == 40189  and pc.in_dungeon() begin    -- jó levél ID OK
			if d.getf("naga_level") == 5 then
				item.remove()
				d.clear_regen()
				d.kill_all()
				timer("naga_jump_6", 10)
				d.notice("Ez a Naga levél eredeti! Hamarosan ")
				d.notice("átkerülsz a következő (Hatodik) szintre.")
			end
		end
		
		when naga_jump_6.timer begin
			d.setf("naga_level", 6)
			d.new_jump_all(202, special.naga_run[5][1], special.naga_run[5][2] )
			d.kill_all()
			if d.getf("naga_dungeon_regen") == 0 then
				d.set_regen_file("data/dungeon/nagarun6_regen.txt")
				d.setf("naga_dungeon_regen", 1)
			end
			d.setf("naga_level", 6)
		end

		when 7048.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 2020000 and pc.get_map_index() < 2030000 begin
			d.kill_all()
			d.clear_regen()
			pc.setqf("nagarun_timer", get_time() + 59*5)
			timer("naga_end_jump", 60*5)
			d.notice("A Naga run-t sikeresen teljesítetted!  ")
			d.notice("Birodalmad büszke lehet rád! Öt percetek ")
			d.notice("van összeszedni a jutalmat (lélekpont ")
			d.notice("a SárkányIsten küldötténél), utána a ")
			d.notice("Naga pálya elején találod magad!")
			d.spawn_mob(20296,639,146)
		end
		
		when 20296.chat."Naga vérdíj" with pc.in_dungeon() begin  
		if game.get_event_flag("duplapont") == 1 then
			if pc.getqf("jutalom") == 0 then
					pc.setqf("nagarun_level", 0)
					setbgimage('naga_run_bg.tga')
					say_title("Naga királynő megöléséért jutalmul:")
					if pc.get_level() < 250 then
						setbgimage('naga_run_bg.tga')
						say_reward("40000000XP-t és")
						pc.give_exp2(40000000)
						--naga_log("xp jutalmat kapott")
					end
					pc.setqf("lelekpont3", pc.getqf("lelekpont3") + 2)
					--naga_log("lelekpont jutalmat kapott")
					pc.setqf("jutalom",1)
					setbgimage('naga_run_bg.tga')
					say("2")
					say("Lélekpontot kaptál!")
					say("Gratulálok!")
					say("Most visszakerülsz a pálya elejére!")
					say("")
					wait()
					if pc.count_item(40145)==0 then
						--naga_log("lelekpont gyujto adas")
						pc.give_item2(40145,1)
					end
				else
					setbgimage('naga_run_bg.tga')
					say("")
					say_title("Már felvetted a jutalmad!")
					--naga_log("Csalni probalt.")
					say("")
				end
				pc.warp(12300, 809000 )
			
			else
				if pc.getqf("jutalom") == 0 then
					pc.setqf("nagarun_level", 0)
					setbgimage('naga_run_bg.tga')
					say_title("Naga királynő megöléséért jutalmul:")
					if pc.get_level() < 250 then
						setbgimage('naga_run_bg.tga')
						say_reward("40000000XP-t és")
						pc.give_exp2(40000000)
						--naga_log("xp jutalmat kapott")
					end
					pc.setqf("lelekpont3", pc.getqf("lelekpont3") + 1)
					--naga_log("lelekpont jutalmat kapott")
					pc.setqf("jutalom",1)
					setbgimage('naga_run_bg.tga')
					say("1")
					say("Lélekpontot kaptál!")
					say("Gratulálok!")
					say("Most visszakerülsz a pálya elejére!")
					say("")
					wait()
					if pc.count_item(40145)==0 then
						--naga_log("lelekpont gyujto adas")
						pc.give_item2(40145,1)
					end
				else
					setbgimage('naga_run_bg.tga')
					say("")
					say_title("Már felvetted a jutalmad!")
					--naga_log("Csalni probalt.")
					say("")
				end
				pc.warp(12300, 809000 )
			end
		end

		when naga_end_jump.timer with pc.in_dungeon() begin
			d.clear_regen()
			d.new_jump_all(202, special.naga_run[5][1], special.naga_run[5][2] )
			d.kill_all()
		end
	end
end

What do you think is wrong?

./qc nagarun_zone.quest ->

calls  undeclared function!:

d.new_jump_party

Abort(core dumped)
 

 

 

nagarun_zone.quest

  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

  • Premium

Add the following string to the quest_functions file.

d.new_jump_party

Compile your quest, then let's start with the simple questions:

1. Do you get this message at least? "Hamarosan a 2. szintre kerülsz."

2. Are you in a party while trying to get into the dungeon?

 

"Nothing's free in this life.

Ignorant people have an obligation to make up for their ignorance by paying those who help them.

Either you got the brains or cash, if you lack both you're useless."

Syreldar

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Syreldar said:

Add the following string to the quest_functions file.


d.new_jump_party

Compile your quest, then let's start with the simple questions:

1. Do you get this message at least? "Hamarosan a 2. szintre kerülsz."

2. Are you in a party while trying to get into the dungeon?

prints that I'm going to the second level, but it doesn't jump to the next level

It should work without a group?! maybe
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Syreldar said:

Add the following string to the quest_functions file.


d.new_jump_party

Compile your quest, then let's start with the simple questions:

1. Do you get this message at least? "Hamarosan a 2. szintre kerülsz."

2. Are you in a party while trying to get into the dungeon?

watch it, i dont know

23 hours ago, Heathcliff™ said:

Add the d.new_jump_party inside the quest_function file

I added it but it doesn't work like that and doesn't even warp in the other partner
Link to comment
Share on other sites

hi, try this:
if the first level is already the dungeon = change the initial warp with the d.new_jump_party.
then instead of d.new_jump_party change them all with d.jump_all later as you have entered the pc.set_warp_location to the final timer that exits, changes the d.new_jump_party with d.exit_all ()
REMEMBER: d.new_jump_party initializes the dungeon, use it only at the beginning
Link to comment
Share on other sites

  • Premium

There are so many wrong things here..

 

1. Obviously it doesn't warp the other guy, you are using pc.warp instead of d.new_jump_party as warp function.

Code_lePF7aMWbn.png.3a75cc952aacdcc4e20e8961aab6722d.png

 

2. Dungeon checks completely missing and i have no idea what this is? Why did you do this?

Code_tpDVEqvl9Y.png.4ab99ce404ede927083f30b3098d2dda.png

It makes no sense at all unless you wanted to do something like the Demon Tower with the first floor as normal map, in which case everyone has to enter the map separately, thus obviously the other player doesn't automatically warp in together with you. You have to code it differently if you want that to work out lol.

3. You are literally using d.new_jump_all to try and port the players to different parts of the dungeon instead of d.jump_all, you're literally creating new dungeon instances every time the players warp to different floors.

Code_3WRehU9GNw.png.258fb45487cffdd860f4697dfce23a4d.pngCode_XZWsWuGh1u.png.ce23e43805a61307ad2b370e3dd271fa.pngCode_LQwpFeG8BU.png.596c591ba9f46c0b0b85f4a34d947176.png

4. Why the f are you using pc.setqf instead of d.setf to set dungeon related things?

Code_pv5R2J0qhR.png.3b5fb5764d3d159c56ad48a062bf23d4.png

I don't mean no disrespect but you should really get in touch with someone to fix this mess.

Spoiler

Although you've got _dev in your username so..?

 

  • Love 1

 

"Nothing's free in this life.

Ignorant people have an obligation to make up for their ignorance by paying those who help them.

Either you got the brains or cash, if you lack both you're useless."

Syreldar

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, xantoninox96 said:

hi, try this:
if the first level is already the dungeon = change the initial warp with the d.new_jump_party.
then instead of d.new_jump_party change them all with d.jump_all later as you have entered the pc.set_warp_location to the final timer that exits, changes the d.new_jump_party with d.exit_all ()
REMEMBER: d.new_jump_party initializes the dungeon, use it only at the beginning

and change all 

pc.setqf = d.setf  (for dungeon) 

use dungeon function bro

Link to comment
Share on other sites

On 11/27/2019 at 11:20 AM, Heathcliff™ said:

The essence of the quest:

Entry level minimum 180, 60 minutes to complete!
Entering a Naga Queen's palace, an entry NPC Sucuriju, no group composition, if you can, you can go alone!
Entrance: Magic Scale

First level: The same mobs as in the palace and a Snake Totem. As soon as somebody breaks down a cemetery containing all the other characters and then comes up. The totem returned at the time of 10 minutes.

Level Two: There are already aggressive mobs here, one task is to get all the mobs down, except for the Magic Snake Priest who has to be killed last. If he is killed first, he will be killed several times, and he cannot go on. If a mob asks the Magic Snake after watching the next level of teleportation for the users in the room.

Third Level: If you kill the spirit of King Mino, the liberated soul of Iradel of Aragonuria will appear. She goes on to the next level, but before that, everyone can click for a unique emerald
 You can get this gift emerald by asking Iradel a question:

"Do you know adventurer, do you bring all those patrons reward your way?"

-Faarthun, the ancient patron saint of the Red Forest
-Sillah, patron saint of a Yongbi desert
-Zolan, patron saint of the Casamates
-Chin-Lee, patron saint of the Lost Empire

The answer can only be chosen if you are very guessing, your reward is an emerald. 3 minutes after King Mino is killed, click on Iradel. After 3 minutes, you pass everyone from one level to the next. Those who do not have an entry will not be able to advance further to the fourth level, and no reward for an emerald can guess.
If you did not enter the Magic Pixel, you would have lost the best gift for the Emerald server. Each question looks like you're going to Iradel, but you might have a choice to pick up if you can't guess anymore.

Fourth level: Each mob can be viewed, and this is the diameter of Mirror piece.jpg. This is the clock to pull on a broken mirror in a room. A room mob throws a mirror piece, if you drag 6 pieces onto the mirror, it is assembled and you can move on to the next level.

Fifth Level: The snake in the room has to do if you knock down the spiky box, you can open it False apply False letter and Queen Naga letterNaga Queen letter includes a next level benefit.

Going to the next level, we look at each year, determine several times, you can't take it away from the run. The fake letter disappears after 1 minute.

Level Six: The only task here is to get every single mob. In the room are General Wildar, Commander Eormenor, and Queen Naga. Each boss, adjacent to each mob, if you see a Dragon God send and you can pick up a reward that gets you 2% EXP after running.

After the Queen Naga is killed, any remaining mob dies, so it is worth killing her for the last time.


Comment : If anyone writes or corrects what I linked to run quest,  in thank you very much.  Unfortunately, I don't really understand this anymore ?
 
53 minutes ago, xantoninox96 said:

and change all 


pc.setqf = d.setf  (for dungeon) 

use dungeon function bro

I tried it, but it didn't work

Link to comment
Share on other sites

  • Premium

Nobody is going to help you for free, especially if you're not even willing (or able?) to listen nor properly apply suggestions/advice by yourself, I'm afraid.

 

"Nothing's free in this life.

Ignorant people have an obligation to make up for their ignorance by paying those who help them.

Either you got the brains or cash, if you lack both you're useless."

Syreldar

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

Announcements



×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use / Privacy Policy / Guidelines / We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.